تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان میانه با حضور معاون  استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ،مسئولین و جمع کثیری از کشاورزان و تولید کنندگان برگزار شد.

 شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این گردهمایی بر تولید استراتژیک خصوصاً گندم و خود اتکایی و خود کفایی در کشاورزی تاکید کردند و افزود: بایستی از اراضی زراعی و باغی به منظور افزایش تولید حفظ و نگهداری کرد .

وی در ادامه به جایگاه و اهمیت جهاد کشاورزی و نقش آن در عرصه تولید و اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: با مهندسی کردن تولید درآمد کشاورزان و تولید کنندگان  افزایش خواهد یافت.

وی همچنین خواستار توسعه آبیاری تحت فشار و تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک شد.


 ایرانی پور رئیس جهاد کشاورزی شهرستان میانه نیز با اشاره به برنامه ها و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در زمینه افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورز ی و تامین امنیت غذایی، افزود: جهاد کشاورزی با بسیج کلیه کارکنان و توانمندسازی کشاورزان و بهره برداران و ارتقاء سطح علمی و فنی آنها در سال دولت و ملت سال همدلی و همزبانی خواهد توانست دغدغه های مقام معظم رهبری را در راستای اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشاند.

وی از کاهش بارندگی ها و کاهش منابع آبی شهرستان جهت اجرای آبیاری تحت فشار و استفاده بهینه از آب خصوصاً در پایاب سد های خاکی شهرستان نیز خبر داد.


در پایان از هشت نفر تولید کنندگان برتر زیر بخش های کشاورزی این شهرستان  تقدیر به عمل آمد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *