اصرار تعجب‌برانگیز بر یک انتصاب حاشیه‌ساز/ هیئت امنای کمیته امداد لطفا اقدام کنید!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا،  سوابق مشخص این فرد که بخشی از پرونده وی در حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوران سید محمد حسینی مفتوح است تا جایی سیاه و تاریک بوده که بلافاصله با روی کار آمدن دولت جدید اولین نفری که توسط علی جنتی اخراج شد، وی بود.

 

ح.ع که به دلیل فساد اقتصادی بزرگ مالی در مرکز زیر مجموعه خود و زد و بند با کانون‌های تبلیغاتی "چ" و … توسط دستگاه‌های نظارتی و امنیتی مورد برخورد قرار گرفت، اکنون یکی از بخش‌های پولی، مالی و پروژه‌محور در کمیته امداد را بر عهده گرفته است.

 

حضور این فرد که توسط دو رسانه بدنام حمایت می‌شود در نهاد مذکور بلافاصله از سوی جناح پاک‌دست و انقلابی رسانه‌های پرمخاطب کشور مورد انتقاد قرار گرفت. این رسانه‌ها با درج گزارش‌های انتقادی خود نسبت به این انتصاب ابراز نگرانی کرده و این اقدام مدیریت جدید کمیته را مایه‌ی دلسردی خواندند.

 

اکنون پس از طی مدت چند روز از این انتقادات، متاسفانه هیچ‌گونه اقدام موثری از سوی مدیریت جدید کمیته دیده نشده و این رفتار حکایت‌گر موضوعی است که می‌بایست دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با ورود و کمک خود به هیئت امنای محترم و خوش‌نام، کمیته امداد را از معرض یک خطر جدی دور نگاه دارند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *