استیضاح فانی به مصلحت نیست

به گزارش میانا به نقل از مهر، مهدی نوید ادهم در گفتگو با خبرنگارمهر درباره جزییات برگزاری نهصد و سیزدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: اعضای شورا در ابتدای جلسه نکاتی را به عنوان پیش از دستور مطرح کردند.

وی افزود: نکاتی درباره نتایج آخرین پژوهش ارزشیابی توصیفی مطرح شد که این در این  روش دانش‌آموزان مشمول از نظر آموزشی و بهداشت روانی از شرایط بهتری نسبت به سایر دانش‌آموزان برخوردار هستند بنابراین این پژوهش باردیگر اثربخشی ارزشیابی توصیفی را تاکید کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: این ابهام که ارزشیابی توصیفی باعث کم سوادی دانش‌آموزان می‌شود، منتفی شد.

نوید ادهم با بیان اینکه نظر اعضا در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه مطرح شد، گفت: اعضای شورای عالی آموزش و پرورش استیضاح وزیر را به دلیل ضرورت ثبات مدیریتی برای اجرای سند بنیادین و ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، به صلاح ندانستند.

وی اظهار کرد: آیین نامه گروه‌های آموزشی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و چند ماده تصویب شد این گروه‌ها می‌توانند در زمینه توانمندسازی معلمان برای تدریس بهتر، همکاری در انتخاب معلم نمونه، اجرای مطلوب برنامه‌های درسی و نظارت بر عملکرد،‌ نقد و بررسی کتاب‌های درسی، مشارکت در طرح سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان، مشارکت در برنامه ریزی و اجرای جشنواره‌های علمی،‌پژوهشی،‌ فرهنگی و مهارتی و همچنین همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز فعالیت کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *