طرح های مدیریت شهری تبریز باید پشتوانه پژوهشی داشته باشند

به گزارش میانا به نقل از مهر، صادق نجفی جمعه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری تبریز اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌ نامه‌ های تخصصی با دانشگاه‌ های معتبر کشور در یک سال گذشته نشان از عزم شهرداری تبریز برای پیوند حرکت‌های اجرایی و پژوهشی در حوزه مدیریت شهری دارد.

وی با اشاره به استفاده از یافته های مطالعاتی و پژوهشی در بهبود امور شهری خاطر نشان شد: حرکت‌ های اجرایی در حوزه های مختلف مدیریت شهری از قبیل شهرسازی، معماری، زیباسازی و محیط زیست شهری تنها زمانی ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود که از پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی لازم برخوردار باشد.

شهردار تبریز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نیاز این مجموعه به الگوهای دانش بنیان در اجرای پروژه ها تصریح کرد: مرکز پژوهش ‌های شهرداری تبریز، ماموریت‌ های ویژه ای را عهده ‌دار شده و تمام تلاش خود را برای منطبق ‌ساختن اقدامات مختلف حوزه مدیریت شهری با الگوهای علمی پیگیری می‌ کند.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز با هدف همکاری و تشریک مساعی بین کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با گردونه مدیریت و تحقیق و توسعه شهرداری تبریز بین دو مجموعه به امضا رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *