مسئولین نظام جوانان را دریابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز جمعه ۸ خرداد ماه ۹۴، در جمع پرشور نماز گزاران با بیان این موضوع که دیدگاه به دنیا در افراد باید متناسب با کلام الهی و بخصوص رفتار حضرت علی (ع) و امام معصوم (ع) باشد، افزود: منشاء تمامی رذایل اخلاقی دنیا است و شخصی که دنیا را بی ارزش می پندارد در نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که درک عظمت خداوند قدرت و امداد غیبی به بندگان پاک و مخلص اعطاء می کند، اظهار داشت: بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی مصداق بارز این سخنان، توانست با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و به پیروزی دست یابد.

خطیب نماز جمعه شهر میانه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، با بیان این موضوع که باید قدر دوران جوانی را بدانیم، افزود: کسانی که در اوج جوانی عبادت و بندگی را خود بجا آورد در نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهند بود.

امام جمعه میانه گفت: دولتمردان و مسئولین نظام باید جوانان را دریابند و از توانایی جوانان در حل  مشکلات کشور بهره ببرند.

حامدی، با اشاره به فرا رسیدن روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه به عنوان روز جهانی بدون دخانیات، یکی تهدیدات جدی پیش روی جوانان را گرایش به سمت استعمال دخانیات برشمرد و افزود: مواد مخدر بلای خانمان سوز برای هر خانواده است و متاسفانه برخورد های چندگانه و غیر کارشناسی توسط مسوولان ذی ربط نسبت به این موضع جای سوال و تاسف دارد.

امام جمعه میانه تاکید کرد: بدون شک تمامی مواد مخدر مضر و مصرف آن حرام است و برخور های سلیقه ای باعث گردیده مصرف برخی دخانیات که دروازه ورود به سمت اعتیاد است در بین جوانان جامعه رواج بیشتری پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه همچنین با اشاره به فرا رسیدن  سالروز ولادت امام زمان (عج) در روز چهارشنبه ۱۳ خرداد ماه، ضمن تبریک این عید خجسته به تمامی مسلمانان جهان، افزود: خود سازی و اصلاح جامعه،جزو وظایف اصلی منتظرین ظهور امام زمان (عج) است.

 وی احیای شب نیمه شعبان و ارزیابی از عملکرد نسبت به روند اصلاح جامعه و کارهای بر زمین مانده را از جمله امورات اصلی برای منتظرین منجی عالم بشریت در ایام غیبت عنوان کرد.

امام جمعه میانه ضمن تبریک به سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت و سلب آرامش از استکبار جهانی، آرزوی توفیق برای این عزیزان،  خنثی کردن توطئه های علیه نظام را حاصل تلاش های مجدانه و مخلصانه این نیروهای تلاش گر عنوان کرد.

حامدی سربازان گمنام امام زمان (عج) را همانند دو چشمی دانست که به جهت  مواظبت از جامعه اسلامی در قیامت گریان نخواهند بود.

 وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه، سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، با بیان این موضوع که انقلاب اسلامی و نیروهای پرورش نظام همچنان در راه حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه های امام راحل در این مسیر مقدس به حرکت خود ادامه خواهند داد.

 حجت الاسلام و المسلمین حامدی انتخاب رهبری از سوی مجلس خبرگان در این روز را نیز مایه خیر و برکت نظام و از ایشان به عنوان ذخیره بی بدیل انقلاب علی رغم تهاجمات گسترده دشمنان علیه نظام یاد کرد.

وی با اشاره دیدار مقام رهبری با قاریان قران، عمده ترین خواست مقام معظم رهبری (مد) را حفظ وحدت در جامعه عنوان کرد و افزود: اشخاصی که در چهره افراد موجه و ولایت مدار  با تفرقه افکنی درصدد براندازی نظام هستند، با نشستن در جای امن و امر و نهی کردن خیانت بزرگ را به اسلام و انقلاب رقم می زنند.

خطیب نماز جمعه میانه همچنین با اشاره به دیدار رهبر انقلاب  با نمایندگان مجلس شواری اسلامی، وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره)  نقشه راه مسوولان نظام در موضع گیری های سیاسی عنوان کردو افزود بنا به فرموده رهبری هر گونه مذاکره ای با کشور های غربی که در جهت نقض خطوط قرمز و خیر و صلاح جامعه باشد، قابل برگشت  و غیر قابل قبول است.

وی همچنین با اشاره به بروز مشکلاتی در شرکت میان رو (کارخانه گیربکس سازی) واقع در شهرک صنعتی شهر میانه،  از حل مشکل این واحد صنعتی و بازگشت به کار کارگران و استقرار دستگاه های جدید خبر داد.

 امام جمعه میانه همچنین با اشاره به مشکلات واگذاری کارخانه فولاد آذربایحان، از تزریق مبالغی به عنوان معوقات  باقی مانده کارگران در طی ماه های گذشته در روز شنبه ۹ خرداد، خبر داد و افزود: سهل انگاری در بحث واگذاری و اشتباهات صورت گرفته در راستای مطالبات مسوولان شهرستان و حفظ سطح اشتغال و تولید این مجموعه صنعتی در صورت واگذاری مجدد باید بصورت کامل لحاظ و اجرا گردد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. کارگر فولاد

    با تشکر از تلاشهای مجدانه مسولین که پیگیر مشکلات فولاد بوداند لازم بذکر است مبلغ واریزی خیلی کمتر از موقات کارگران  میباشد    که خواهشمندیم باز اقدامات صورت گرفته را ادامه دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *