برگزاری اولین همایش کار و فن آوری پایه ششم ابتدایی در شهرستان میانه+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اولین همایش علمی و عملی کار و فن آوری پایه ششم ابتدایی با حضور شاطریان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان ، صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه و نجفی معاون آموزش ابتدایی منطقه در محل سالن اجتماعات آموزش وپرورش میانه برگزارشد.

اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش میانه در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین با بیان اینکه دانش آموزان برای ورود به جامعه نیار به کسب مهارت دارند گفت: دانش آموزان برای اینکه در جامعه موفق باشند باید مهارت زندگی را در مدارس بیاموزند.

وی رسیدن به رشد و توسعه پایدار و  افق ۱۴۰۴ را نیازمند تلاش و پشتکار فراوان عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به رشد و توسعه پایدار و تحقق اهداف افق ۱۴۰۴، باید منطقه را از هر حیث سرآمد سایر مناطق و حرف اول را در زمینه های مختلف علمی بزنیم .

 مدیر آموزش وپرورش میانه به آموزش علم و عمل در کنار هم اشاره کرد و یاد آور شد: دانش آموزان ما در عمل به آموخته های خود می مانند و ما باید همراه تئوری عملا دانش آموزان ابتدایی را با کامپیوتر آشنا کنیم.

صادقی استفاده از فن آوری در پایه ششم را ضروی دانست و بیان داشت: فن آوری در پایه ششم باعث مدیریت در زمان و جلو گیری از اتلاف وقت ، انجام به موقع کار ، برنامه ریزی و شناخت و کاربرد این ابزار در زندگی روز مره است و برای رسیدن به این هدف همکاران ما در منطقه با تلاش زیاد ،مدارس منطقه را حداقل به یک کامپیوتر تجهیز کرده اند.

شاطریان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان در این مراسم با بیان این موضوع که اگر می خواهید به مدرسه و یا منطقه ای توجه کنید یک مدیر قوی به آن منطقه و یا مدرسه بدهید افزود: یکی  از توجهات اداره کل به شهرستان میانه، دادن یک مدیر قوی به آن منطقه است که اسفندیار صادقی نمونه ای از یک مدیران قوی در استان است .

وی لازمه یاد گیری  تغییر در فراگیری افراد  نوع  و نگرش آنها عنوان کرد و افزود: یونسکو با محور قرار دادن یادگیری، یادگیری برای دانستن، یادگیری برای عمل کردن، یادگیری برای زیستن، یادگیری برای به هم زیستن است یا مهارت تصمیم گیری چهار ستون اساسی یادگیری را مورد توجه قرار داده و مهارت پنجم که اخیرا به این چهار ستون اضافه شده است یادگیری چگونه یادگرفتن است .

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان به اشاره بر لزوم  یادگیری مداوم، افزود: در این نوع آموزش، تربیت آن گونه است که انسان بیاموزد چگونه نیات و افکار خود را بیان کند و یا چگونه محیط را مورد پرسش قرار دهد و هر چه بیشتر شخصیت واقعی خود را بازیابد و بازنماید.

وی تصریح کرد: انسان، موجود کامل نشده ای است که فقط با برخورداری از آموزشی که سمت و سویِ آن یادگیری دایمی و همه جانبه باشد به شکوفایی خواهد رسید.

در پایان این همایش ازبرگزیدگان آزمون مدیران ،الگوهای برتر تدریس،طراحی سئوال به روش تیمز، فعالین جابربن حیان،مدیران برتر در بازدید های استانی،مدیران برتر در امر نظارت بالینی،مدارس فعال در زمینه تشکیل کارگاه،مدیران فعال در همایش کار وفن آوری و همکاران فعال در همایش کار وفن آوری با اهدای لوح تقدیر وهدالیای تجلیل بعمل آمد.

IMG_1210

IMG_1212

IMG_1215

IMG_1217

IMG_1230

IMG_1233

IMG_1237

IMG_1243

IMG_1253

IMG_1257

IMG_1269

برگزاری اولین همایش کار و فن آوری پایه ششم ابتدایی در شهر میانه+گزارش تصویری

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *