تاثیر دربی ومدل موی فوتبالیست ها بر قیمت خودرو!

به گزارش میانا به نقل از پایگاه خبری ثامن،در چند روز اخیر شرکت های خودرو سازی که هرگز نتوانستند تا به امروز رضایت مشتریان را به صورت کامل جلب کنند در حال افزایش قیمت های محصولات خود هستند و درمقابل هیچ مرجعی حتی شوری رقابت هم پاسخگو نبوده و خود را محق افزایش قیمت خودرو می دانند.

اخیرا ایران خودرو درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت محصولاتش را به شورای رقابت ارائه کرده است تا از این طریق بتواند بخشی از هزینه تولیدش را جبران کند، هزینه ای که از بخش های مختلف اعم از دستمزد، قیمت انرژی و سود تسهیلات بانکیناشی می شود، سود تسهیلاتی که به دلیل کمبود نقدینگی، از سیستم بانکی اخذ شده است.

همچنین مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که به دلیل افزایش تورم، افزایش حقوق و دستمزد و قیمت حامل‌های انرژی قیمت خودرو باید افزایش یابد گفت: در صورت موافقت شورای رقابت میزان افزایش قیمت خودرو حداکثر ۱۵ درصد خواهد بود.

با وجود مشکلاتی که از سوی شرکت های خودرو سازی داخلی اعلام می شود و قرار است همه این مشکلات از جیب مشتریان تامین شود ایران خودرو آمادگی خود را برای خرید تیم استقلال اعلام کرده است، از سویی دیگر، شرکت توسعه و صنعتی نیوان ابتکار نیز به عنوان شرکت زیرمجموعه سایپاتقاضای خود را برای خرید سهام پرسپولیسارائه کرده و در مزایده واگذاری این تیم شرکت کرده است.

 این مسئله که چرا خودرو سازان داخلی به جایی مرتفع کردند مشکلات ، سرمایه مالی خود را خارج از مبحث تولیدی به کارمی برد گمانه زنی ها برای قابل باور نبودن و منطقی نبودن برای افزایش قیمت خودرو را افزایش می دهد.

 همچنین قطعه سازان یکی از شاکیان شرکت های خودرو سازی هستند که از این حرکت شرکت های خودرو سازی اعلام نارضایتی کردند که اگر خودروسازان پول دارند بدهی های خود را بپردازند،   همچنین فوتبالی های از تمایل ورود غیر فوتبالی ها برای خرید این دو تیم پرطرفدار کشور به دلیل به وجود امدن حاشیه های آن اعلام نارضایتی کردند.

 اگر شرکت های خودرو سازی در مزایده سرخابی ها برنده شوند باید مردم در کنار تورم و افزایش نقدینکی و افزایش دستمزد کارگران انتظار افزایش قیمت های مضاعف بعد از هر شهرآورد و و خرید های میلیاری و تامین هزینه خودروهای خارجی و مدل مو و هزاران برنامه بازیکنان این دو تیم پایتخت باشند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *