نمی خواهیم مردم ما را دروغگو خطاب کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در جریان هفدهمین سفر دولت تدبیر و امید در راستای سفر های استانی به استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز چهارشنبه وزیر ورزش و جوانان با استقبال مسوولان در محل سد آیدوغموش میانه وارد این شهرستان شد.
محمود گودرزی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با اشاره به عملیاتی شدن ۳۰ درصد از تعهدات دولت در کشور افزود: دولت تدبیرو امید بنا ندارد قولی بدهد که نتواند به آن عمل کند.
وی با بیان نیاز و مطالبه فراوان در کشور برای توسعه و عمران آن گفت: درست است که باید به فکر توسعه کشور باشیم، اما باید ظرفیت و توانایی دولت هم در نظر گرفته شود.
وزیر ورزش و جوانان از کلنگ زنی ۳ هزارو ۷۸۰ طرح ورزشی در استان خبر داد و افزود: با اعتبار فعلی شاید تا ۵۰ سال دیگر هم این طرح ها عمیلیاتی نشود و در این خصوص دولت تدبیرو امید تعهدی نخواهد داد که مردم از دولت بعنوان دولت دروغگو یاد کنند.
گودرزی گفت: تمام خواست ها و مشکلات به هیات دولت و جلسه شورای اداری آن در استان منتقل می شود و از مرکز نیز مسایل شهرستان از جمله در حوزه ورزش را شخصا پیگیری خواهم کرد.
وی برای تجهیز سالن تکواندو شهرستان با حمایت مدیر کل ورزش استان، تجهیز زورخانه، احداث استخر سرپوشیده در ورزشگاه ۵ هزار نفری با تغییر کاربری سالن تعهد شده در ردیف ماده ۲۱۵ اعلام آمادگی کرد و افزود: برای شهرک قهرمانان نیز یک میلیارد ریال نیز کمک خواهیم کرد.
گودرزی اظهارکرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در واگذاری فولاد و عدم دریافت حقوق کارگران آن در چند ماه گذشته این موضوع را به معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام خواهم کرد تا به این مجموعه کمک کنند.

 گودرزی و هیئت همراه درجریان این سفر یک روزه از پایاب سد آیدوغموش بازدید بعمل آورده و پس از آن در مزار مطهر شهدای شهرستان حضور یافته و با قرائت فاتحه، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهرستان از مقام شامخ این عزیزان تجلیل بعمل آوردند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این روز در محل مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه حضور یافت و اولین سینمای دیجیتال در این شهرستان را با ظرفیت ۳۶۰ نفر به بهره برداری رساند.

علاوه بر تدارک برنامه های متنوع ورزشی در این مراسم افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید سرانجام میانه لحظاتی پس از شروع سخنرانی گودرزی وزیر ورزش صدای اعتراض هواداران تیم تراکتور سازی در ورزشگاه ۵ هزار نفری به گوش رسید.

هواداران این تیم با نمایش بنری با این مضمون که: " ما خواستار رسیدگی به وقایع بازی تیم تراکتور سازی با نفت تهران هستیم " اعتراض خود را نسبت به این مسئله در مقابل گودرزی وزیر ورزش و جوانان نشان دادند.

در حالی که ۱۵ دقیقه وقت برای سخنرانی گودرزی در نظر گرفته شده بود، وزیر ورزش به سلام و احوال پرسی از مردم میانه خلاصه کرد.

 روایت ها از سفر روحانی به تبریز متفاوت است. اتفاقاتی در پستو می افتد که به مردم گفته نمی شود. دولت خیلی دلش میخواست در فضایی با نشاط قدم به تبریز بگذارد اما قهرمان نشدن تراکتور آنهم با اتفاقاتی مبهم که انگشت اتهام بیشتر به سمت فدراسیون نشانه گرفته شده است، همه رشته های دولت را پنبه کرد.

 

سخنرانی کوتاه وزیر ورزش در پی اعتراض هوادارن تراکتور سازی در شهر میانه+عکس

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. کارگر فولاد

    مردم نمی خواهند دروغ گو خطاب کنند ولی چهار ماهه کارگران فولاد در انتظار تحقق وعده های مسولین هستند جناب فرماندار گفته بوداند تا سفر اقای روحانی به تبریز حقوق کارگران پرداخت میشود ولی خبری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *