مشکل آب آشامیدنی میانه شوخی بردار نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، شامگاه چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۴ جلسه شورای اداری شهرستان میانه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی در این جلسه خواستار تجهیز سالن تکواندو شهرستان با توجه به پتانسیل بالای تکواندو در شهرستان شد و گفت: جوانان این منطقه از لحاظ کار و فعالیت نیز همچون ورزش دارای پتانسیل بالا با اراده ای محکم و آهنین هستند که نیاز است تا زمینه برای اشتغال این جوانان فراهم شود.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان از جمله به این شهرستان مایه خیرو برکت باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکل آب آشامیدنی میانه شوخی بردار نیست، تاکید کرد: حل این مشکل باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد، همچنین تجهیز بیمارستان امام با توجه به بازسازی آن از دیگر نیازهای شهرستان به شمار می رود. 
محمود گودرزی نیز با اشاره به عملیاتی شدن ۳۰ درصد از تعهدات دولت در کشور افزود: دولت تدبیرو امید بنا ندارد قولی بدهد که نتواند به آن عمل کند.

وی با بیان نیاز و مطالبه فراوان در کشور برای توسعه و عمران آن گفت: درست است که باید به فکر توسعه کشور باشیم، اما باید ظرفیت و توانایی دولت هم در نظر گرفته شود.

وزیر ورزش و جوانان از کلنگ زنی ۳ هزارو ۷۸۰ طرح ورزشی در استان خبر داد و افزود: با اعتبار فعلی شاید تا ۵۰ سال دیگر هم این طرح ها عمیلیاتی نشود و در این خصوص دولت تدبیرو امید تعهدی نخواهد داد که مردم از دولت بعنوان دولت دروغگو یاد کنند.

گودرزی گفت: تمام خواست ها و مشکلات به هیات دولت و جلسه شورای اداری آن در استان منتقل می شود و از مرکز نیز مسایل شهرستان از جمله در حوزه ورزش را شخصا پیگیری خواهم کرد.

وی برای تجهیز سالن تکواندو شهرستان با حمایت مدیر کل ورزش استان، تجهیز زورخانه، احداث استخر سرپوشیده در ورزشگاه ۵ هزار نفری با تغییر کاربری سالن تعهد شده در ردیف ماده ۲۱۵ اعلام آمادگی کرد و افزود: برای شهرک قهرمانان نیز یک میلیارد ریال نیز کمک خواهیم کرد.

گودرزی اظهارکرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در واگذاری فولاد و عدم دریافت حقوق کارگران آن در چند ماه گذشته این موضوع را به معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام خواهم کرد تا به این مجموعه کمک کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *