پلاکاردهای ارتقای شهر ترکمنچای به فرمانداری در سخنرانی روحانی در تبریز+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، بیشتر مردم پس از حضور در ورزشگاه تختی به صورت خودجوش اقدام به سر دادن شعارهایی چون یاشاسین آذربایجان ،یاشاسین تراکتور، اعتراض خود را نسبت به حوادث دیدار تراکتورسازی و نفت اعلام کرده و خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به حوادث این دیدار شدند.

همچنین در زمان ورود خودروی رئیس جمهور به ورزشگاه تعدادی از هواداران تراکتورسازی با تجمع مقابل خودروی حامل وی رسیدگی به روند بازی تراکتورسازی و نفت تهران و قضاوت آن را خواستار شدند.

در بین پلاکاردهایی که در دست مردم بود جمعی از مردم ترکمانچای و بخش مهربان با در دست داشتن پلاکاردهایی ارتقای شهر خود به فرمانداری را خواستار شده و مردم شهر کلوانق نیز ارتقای شهر خود به بخش راخواستار بودند.

مجری مراسم سخنرانی رئیس‌ جمهور در حین اجرای برنامه در اقدامی قابل توجه، شعار «آذربایجان اویاخدی، روحانی یه دایاخدی» را سر داد که حاضران در استادیوم نیز در پاسخ به این شعار باز هم علاقه خود به تیم تراکتورسازی را نشان داده و شعار « آذربایجان اویاخدی، تراختورا دایاخدی» را سر دادند.

تعدادی از کارکنان کارخانه بلبرینگ سازی تبریز نیز در ورودی ورزشگاه تختی تبریز با در دست داشتن نوشته هایی رسیدگی به وضع کارکنان و رفع تعطیلی این کارخانه را خواستار شدند.همچنین تعدادی از فرهنگیان نیز خواستار رسیدگی به وضع معیشتی خود شدند.

تعدادی از کارگران نیروگاه تبریز نیز با برداشتن پلاکاردهای؛ امید کارگران نیروگاه تبریز به تدبیر دولت امید بسته است؛ خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

خلع ید از سرمایه گذاران بخش خصوصی شرکت ماشین آلات صنعتی نیز از دیگر پلاکاردهای در دست کارگران این شرکت بود.

از دیگر بنرهای در دست مردم می توان به شعارهایی چون خشک شدن دریاچه ارومیه نابودی آذربایجان،تحصیل به زبان مادری حق مسلم ماست، اشاره کرد.

 

فرمانداری ترکمنچای سفر روحانی در ورزشگاه تختی تبریز

۸ba2a1d2b81d228864254510092867fbbec8305e50be8dc19fc9c0c085017ac1

۰۹b48c7e1e9e54e75ae3219f16f23f669823711f7592fd4d9eea69fcd795e2f6

Capture

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *