سخنرانی کوتاه وزیر ورزش در پی اعتراض هوادارن تراکتور سازی در شهر میانه+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، عصر روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ورزشگاه ۵ هزارنفری شهید جمشید سرانجام شهرستان میانه با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

علاوه بر تدارک برنامه های متنوع ورزشی در این مراسم لحظاتی پس از شروع سخنرانی گودرزی وزیر ورزش صدای اعتراض هواداران تیم تراکتور سازی در ورزشگاه ۵ هزار نفری به گوش رسید.

هواداران این تیم با نمایش بنری با این مضمون که: " ما خواستار رسیدگی به وقایع بازی تیم تراکتور سازی با نفت تهران هستیم " اعتراض خود را نسبت به این مسئله در مقابل گودرزی وزیر ورزش و جوانان نشان دادند.

در حالی که ۱۵ دقیقه وقت برای سخنرانی گودرزی در نظر گرفته شده بود، وزیر ورزش به سلام و احوال پرسی از مردم میانه خلاصه کرد.

 روایت ها از سفر روحانی به تبریز متفاوت است. اتفاقاتی در پستو می افتد که به مردم گفته نمی شود. دولت خیلی دلش میخواست در فضایی با نشاط قدم به تبریز بگذارد اما قهرمان نشدن تراکتور آنهم با اتفاقاتی مبهم که انگشت اتهام بیشتر به سمت فدراسیون نشانه گرفته شده است، همه رشته های دولت را پنبه کرد.

سخنرانی کوتاه وزیر ورزش در پی اعتراض هوادارن تراکتور سازی در شهر میانه+عکس

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. حامیان تراختور

    با نگاهی به گذشته تراکتور‌سازی، می‌بینیم که این تیم توان جبران عقب ماندگی و تبدیل باخت به تساوی و پیروزی را حتی در مدت زمان کوتاهی داشته است و آنهایی که اطلاعات غلط به ورزشگاه یادگار امام دادند، از این توانایی تراکتور‌سازی آگاه بودند
    دکتر محمدعلی مددی
    نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی
    (روزنامه مردمسالاری پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴)
    http://mardomsalari.com/Template1/Home.aspx

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *