وزیر ورزش وارد شهرستان میانه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در جریان هفدهمین سفر دولت تدبیر و امید در راستای سفر های استانی به استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز چهارشنبه وزیر ورزش و جوانان با استقبال مسوولان در محل سد آیدوغموش میانه وارد این شهرستان شد.

گودرزی در مراسم افتتاح اولین سینمای دیجیتال حاضر شد و در حال حاضر به سمت ورزشگاه ۵ هزار نفری به منظور بهره برداری از این طرح در حال حرکت است.

لازم به ذکر است وزیر ورزش در جلسه شورای اداری شهرستان میانه حضور خواهد یاقت.

******************************************************

ورزشگاه ۵ هزار نفری میانه افتتاح شد 

 "محمود گودرزی" وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح این ورزشگاه با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستان میانه، از عوامل ساخت این مجموعه نیز که با همت و تلاش فراوان دست به دست هم دادند تا این مجموعه آماده بهره برداری و افتتاح شود، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز که دیگر مهمان این آیین بود، در سخنانی از هیات دولت و در راس آن از ریاست جمهوری، وزیر ورزش و جوانان، مهندس مدبر مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آذربایجانشرقی، فرماندار و امام جمعه محبوب میانه و نمایندگانی که در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و تحقق اهداف ورزش استان قدم برمی‌دارند، تشکر کرد.

اسبقیان همچنین با اعلام اینکه سرانه ورزشی شهرستان میانه ۵۶ صدم درصد متر مربع است، ابراز امیدواری کرد تا این رقم در آینده به ۷۶ صدم درصد متر مربع افزایش یابد.

در آیین افتتاح این ورزشگاه همچنین حمید شکری فرماندار ویژه میانه از حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم قدردانی کرده و با اشاره به اینکه سرانه ورزشی این شهرستان از کل استان پایین است از مسئولین ورزش استان بخصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا با حمایت خود از ورزش شهرستان میانه این فاصله را کمتر کرده و به حد استان برسانند.

در حاشیه این مراسم که در حضور ۱۰۰۰ نفر برگزار شد، باستانی کاران شهرستان میانه هنرنمایی کرده و همچنین عده‌ای از حضار نیز با به نمایش درآوردن بنری از تراکتورسازی از وزیر ورزش و جوانان خواستند تا به مسائل اتفاق افتاده در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران رسیدگی کنند.

گفتنی است احداث ورزشگاه شهید جمشید سرانجام میانه با متراژ ۵۴/۸۱۹ و زیر بنای ۵۵/۶۱۹ متر مربع از سال ۸۶ آغاز و با هزینه‌هایی در حدود ۱۱ میلیارد ریال در سال ۹۱ آماده بهره‌برداری شد.

این ورزشگاه یک استادیوم ورزشی فوتبال و پیست دو و میدانی با ظرفیت پیج هزار تماشاگر دارد و همچنین این مجموعه شامل اتاق مدیریت، دفتر هماهنگی، امور اداری، امور مالی، اتاق انتظامات، فضاهای خداماتی شامل سالن بدنسازی، سالن رزمی، رختکن بازیکنان، مربیان و داوران، اتاق بهداری، تست دوپینگ، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، جایگاه خبرنگاران، اتاق مسئول ورزشی، تصویربرداران، جایگاه تشربفات و اتاق برق می‌باشد.

زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه با تاییدیه فیفا در ابعاد ۶۸*۱۰۵ متر است و همچنین ابعاد اسکوربورد این ورزشگاه که بصورت تمام رنگی و قابلیت پخش همزمان فیلم دارد، با ابعاد ۵*۸ متر است.

ناگفته نماند دکل‌های روشنایی این ورزشگاه نیز به صورت خرپایی و میزان روشنایی آن ۶۰۰ لوکوس است.

*****************************************************

جلسه شورای اداری با حضور وزیر ورزش اغاز شد 

جلسه شورای اداری شهرستان میانه از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار شد.

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به وضعیت نامطلوب پایاب سد آیدوغموش با توجه رتبه اول بیکاری شهرستان در استان آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ویژه به تکمیل سد های بزرگ از جمله شهریار تاکید کرد.

شکری با اشاره به وجود ۲۹۶ اثر تاریخی و رتبه دوم استان از این حیث را داراست که با کمبود اعتبارات و وضعیت نامطلوب در استانه تخریب قرار گرفته است.

فرماندار میانه بر لزوم تو سعه اماکن ورزشی با توجه پیشتاز بودن ورزشکاران میانه ای در عرصه های ملی و بین المللی تاکید کرد و افزود: ساخت خوابگاه و استخر سرپوشیده از جمله ملزومات اصلی شهرستان میانه است.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب و پر خطر جاده قدیمی میانه – تبریز خواستار چهار بانده کردن این مسیر شد.

شکری همچنین وضعیت زندان میانه را نامطلوب خواند و خواستار انتقال آن به محل دیگر شد.

********************************

در حال بروز رسانی …

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *