حواشی سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی/از نداشتن حق مرخصی روسای ادارات شهرستان میانه تا عجله در افتتاح پروژه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسن روحانی به همراه اعضای هیات دولت درقالب هفدهمین سفر استانی به آذربایجان شرقی سفر کرده است. برنامه های این سفر با دیدار عمومی رییس جمهوری با مردم در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح در ورزشگاه تختی تبریز آغاز می شود.

عصر دیروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۴ جلسه شورای اداری شهرستان میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و روسای ادارات شهرستان میانه و همچنین یعقوب خلیل نژاد نماینده نهاد ریاست جمهوری  در محل سالن جلسات ساختمان فرمانداری ویژه برگزار شد.

در این جلسه نماینده رئیس جمهور از حضور گودرزی ورزش و جوانان در شهرستان میانه خبر داد و افزود : وزیر ورزش به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به منظور رسیدگی به مشکلات شهرستان و شرکت در جلسه شورای اداری عصر فردا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به میانه سفر خواهد کرد.


 در این جلسه مقرر شد که روسای ادارت شهرستان حق مرخصی گرفتن تا روز شنبه را ندارند و حضور آنها در جلسات الزامی می باشد.

در حالی که نماینده رئیس جمهور برای ثبت و ظبط مشکلات در این جلسه حاضر بود، به غیر چند اداره که تعدادشان به تعداد انگشت های دست هم نمی رسد، بقیه ادارات و مسئولین بخش های شهرستان هیچ مشکلی را بازگو نکردند که جای بسی تاسف و تامل دارد.


همچنین  عجله در تکمیل راه دسترسی استادیوم ۵ هزار نفری شهید سرانجام شهرستان میانه صحنه های جالبی را رقم زده است، ماشین آلات راه سازی نا ساعات پایانی شب و زیر نور  روشنایی معابر مشغول کار و فعالیت به منظور مسطح کردن مسیر خاکی منتهی به استادیوم بودند.

حواشی سفر هیئت دولت به استان

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. نا امید

    با تدبیر و امید افتتاح این پروژه محمود خان را به اسم خودمان در کردیم . والا محمود که کاری نکرده بود همه چیز را ما انجام دادیم و از افتخارات خودمان که تنهایی انجام دادیم و به محمود خان ربطی ندارد افتتاح دستشویی پارک فرهنگیان بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *