توسط جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان میانه : از بدست گرفتن عَلم استقامت تا پایگاه نمونه کشوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : پایگاه شهید نوری به فرماندهی محمد قره داغی در  اولین جشنواره سراسری مالک اشتر که  با حضور سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان ارشد و فرماندهان پایگاه های برگزیده بسیج ، بعنوان پایگاه نمونه کشوری انتخاب شد .

برادر بسیجی محمد قره داغی فوق لیسانس مهندسی برق قدرت و دبیر آموزش و پرورش از سال 1377 عضو بسیج شده و به مدت 4 سال است فرمانده پایگاه مقاومت شهید نوری شهرک ولی عصر (عج) شهر میانه است .

IMG_7738

محمد ، بعنوان جوان ترین فرمانده پایگاه در سطح شهر میانه می گوید : ” سعی کردم تا در دوران مسئولیتم بعنوان فرمانده پایگاه بسیج با استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بتوانم تا به وظایف خود را به نحو احسن انجام دهم و از این بزرگان بعنوان چراغ راه برای خود و بسیجیان استفاده کرده ام “.

محمد ، اصلی ترین دغدغه خود را مسائل فرهنگی و تهاجم نرم دشمن و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبر ی در این راستا عنوان می کند  .

IMG_7671

وی که خود را سرباز و خادم نظام جمهوری اسلامی ایران می داند ،گفت : ” نزدیک بودن من به لحاظ سنی با اعضای پایگاه باعث شده تا ارتباط صمیمی با این افراد داشته باشم و برنامه های مختلف را با همدلی بیشتری به اجرا بگذاریم ” .

جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت شهرستان میانه : از بدست گرفتن علم استقامت تا پایگاه نمونه کشوری

در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان میانه با شعار شکوه مقاومت و جماسه حضور در  حضور جمعی از خانواده های شهدا ، علم استقامت  توسط پدر شهید فرید ، به محمد قره داغی جوان ترین فرمانده پایگاه مقاومت شهرستان میانه برای ادامه راه شهدا تحویل داده شد .


IMG_7672

IMG_7685

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *