آل سعود، در سراشیبی سقوط قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز عبادی-سیاسی جمعه در محل مسجد جامع این شهر در جمع پرشور نمازگزاران با اشاره بر ضرورت رعایت دستورات دینی و اخلاقی در روند حرکتی مردم و مسئولین نظام، توجه بیش از حد برخی مسئولین به مال اندوزی و دنیاپرستی را جایز ندانست و افزود: سوء استفاده از موقعیت و جایگاه اجتماعی و همچنین تعدی به بیت المال دهن کجی به شهدا و خانواده آنان است.

امام جمعه میانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم خدمت تمامی فرهنگیان و تلاش گران عرصه آموزش و پرورش ، بر انجام فرایض و ادعیه و اذکار ماه مبارک رجب و استفاده حداکثری از فرصت های باقی مانده در این ماه مبارک تاکید کرد.

حامدی همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ بسیجی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه تاکید کرد و افزود : هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز سبک زندگی اسلامی و ایرانی و الگویی برای سازندگی کشور است.

خطیب جمعه میانه با اشاره به قرار گرفتن کشور در شرایط حساس و تحمیل جنگ اقتصادی و فرهنگی توسط دشمنان، اظهار داشت: مسئولین باید با افتخار و بدون هیچ چشم داشتی از توان و وقت خود در راستای آبادانی اراضی مملکت بکار بگیرند.

وی با اشاره به این موضوع که سازندگی کشور یک وظیفه همگانی است، افزود: مسئولین نظام باید نسبت به توان و پتانسیل نیروهای بسیج و بکارگیری آنها در عرصه های اقتصادی نگاه ویژه ای داشته باشند.

حامدی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی صلیب سرخ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات رسانی های نیروهای هلال احمر، با اشاره به این موضوع که جایگاه هلال احمر در کشور ما همراه با نگاه اعتقادی و دینی است ، خاطرنشان کرد: متاسفانه در داخل و خارج از کشور در بسیاری از موارد از هلال احمر به عنوان ابزار و وسیله ای برای رسیدن به اهداف شخصی بهره گیری می شود.

وی کمک رسانی اخیر نیروهای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم مسلمان یمن را نمونه ای بارز از توان و آمادگی این نهاد خدمت رسان در داخل کشور عنوان کرد و افزود: در کمال تاسف مجامع بین المللی و جمعیت هلال احمر سایر کشور با سکوت و بی اعتنایی خود بار دیگر مواضع خود را بر همگان آشکار ساختند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه مسلمان کشی و جنگ افروزی میان کشورهای منطقه را خواست اصلی دشمنان و استکبار جهانی برشمرد و افزود: اختلاف میان مسلمانان عامل تسریع در اجرای نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است.

وی هدف از نابودی زیر ساخت های کشور یمن را تضعیف حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود : رژیم صهیونیستی و آمریکا با آلت دست قرار دادن رژیم آل سعود در صدد ترویج عقاید و باورهای غیر دینی در منطقه می باشند.

خطیب نماز جمعه میانه با بیان این موضوع که آل سعود، در سراشیبی سقوط قرار دارد، بر لزوم حمایت مادی و معنوی مردم مسلمان یمن تاکید کرد.

امام جمعه میانه همچنین با اشاره به قرار گرفتن در روز بیماری های خاص، خواستار کمک رسانی و احسانات مردم شریف میانه و حمایت های مادی و معنوی از طریق موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) شهر میانه در تامین هزینه های بیماری های صعب العلاج شد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *