مراسم ایام شهادت حضرت زینب(س) در شهر آچاچی برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مراسم ایام شهادت حضرت زینب(س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه و همچنین محمد باقر منصوری به عنوان مداح اردیبلی میهمان، در محل مسجد امام زمان(عح) شهر آچاچی برگزار شد.

حجت الاسلام والسلمین حامدی نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه در این مراسم ضمن اشاره به قرار گرفتن در ماه پرفضیلت رجب و اهمیت دعا و نیایش در این ماه عزیز به عنوان مقدمه ای برا ماه های شعبان و رمضان، با بیان این موضوع که بایستی مطالعه زندگانی بزرگان دین از جمله حضرت زینب (س) در راس برنامه های زندگی مسلمانان باشد، افزود: حضرت زینب(س) باید  الگوی جوانان امروزی در بحث حیا و عفت در جامعه باشد.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که عزاداری های ما باید در عمل نیز رنگ و بوی عاشورایی به خود بگیرد، در ادامه اظهار داشت: وظیفه مسلمان درس گرفتن از مکتب عاشورا و زندگی ائمه اطهار(ع)  توام با افزایش شعور کنار شور محافل عزاداری است.

وی مراسمات عزاداری ائمه اطهار (س) را کلاس اخلاقی برای تمامی جوانان برشمرد و افزود: هرچند گریه در راه ائمه معصومین دارای ارج و قرب ویژه ای در نزد خداوند است ولی  نبایست خروجی این جلسات عزاداری و ذکر مصیبت صرفاً گریه باشد.

این مراسم با استقبال چشمگیر مردم آچاچی و اهالی منطقه همراه بود و که در آن مداحان اهل بیت از جمله محمد باقر منصوری از اردبیل به ذکر مصیبت شهادت حضرت زینب(س) پرداختند.

 

مراسم ایام شهادت حضرت زینب(س) در شهر آچاچی برگزار شد+گزارش تصویری

IMG_0029

IMG_0032

IMG_0054

IMG_0062

IMG_0070

IMG_0073

IMG_0077

IMG_0085

IMG_0091

IMG_0094

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *