نیازمند مدیریت مصرف آب هستیم/تامین اعتبار تکمیل سدهای شرق کشور

به گزارش میانا به نقل از مهر، آیین بهره‌برداری از مخزن یک میلیون مترمکعبی خط انتقال آب سد دوستی، آبگیری سدهای قره‌تیکان و چهچهه و افتتاح ایستگاه پمپاژ اضطراری سد دوستی با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس‌ جمهور و حمید چیت‌چیان؛ وزیر نیرو برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به‌ طور جدی نیازمند مدیریت مصرف آب هستیم اظهارداشت: برای آینده تامین آب شرب مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی جای نگرانی نیست و پیش‌ بینی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

جهانگیری گفت: هم‌اکنون در موضوع آب در کل کشور با مشکلات و محدودیت‌های گسترده‌ای مواجه هستیم و به‌ طور جدی به مدیریت مصرف آب نیازمندیم. وی افزود: برای رفع مشکلات استان خراسان رضوی به ویژه مشهد، اقدام‌های خوبی در زمینه تامین آب انجام گرفته، منابع مورد نیاز برای تکمیل سدهای این استان نیز که امروز در مرحله آبگیری یا بهره‌برداری قرار دارند، طی سال گذشته تامین اعتبار شده است.

وی درباره تامین آب شرب شهر مشهد گفت: طرح‌هایی همچون انتقال آب به مشهد از طریق تونل هم مطرح شده و در مجموع برای آینده تامین آب شرب مشهد و دیگر شهرهای استان جای نگرانی نیست و پیش‌ بینی‌ های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *