حضور بیش از ۵۰۰ معتکف در مسجد جامع شهر میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، همزمان با سحرگاه مبارک ۱۳ رجب المرجب و میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع) ، مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۵۰۰ معتکف در مسجد جامع شهر میانه آغاز شد.

معتکفین ثبت نام شده که از شامگاه جمعه عازم مسجد جامع بودند مشتاقانه لحظه شمار سحرگاه ۱۳ رجب بودند تا به مدت ۳ شبانه روز با خدای خود در خانه خدا و در خلوت راز و نیاز کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه از پشتیبانی و آماده سازی برای پذیرایی از معتکفین خبر داد و اظهار داشت:جهت خدمات رسانی بیشتر به معتکفین از هفته ها قبل با تشکیل جلسات ستاد اعتکاف و با همکاری و برنامه ریزی ادارات و نهادهای مختلف و جمعی از خادمین افتخاری این سنت حسنه، در تدارک برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی و تهیه وعده های سحری  و افطاری برای معتکفین روزه دار بوده است.

لازم به ذکر است تعداد ۱۵۰ جلد کتاب مذهبی توسط ستاد اعتکاف شهرستان میانه تهیه و آماده توزیع در بین معتکفین می باشد.


باقرلو کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی میانه در توضیح این خبر گفت: طبق مصوبه ستاد اعتکاف ۱۵۰ جلد کتاب با مضامین امام زمان(عج)، امام سجاد(ع)، عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهیه و آماده توزیع در بین معتکفین می باشد.

وی در ادامه افزود: همه ساله مسجد جامع میانه در ایام اعتکاف میزبان پانصد معتکف از کل شهرستان می باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *