دلایل برکناری فرماندار میانه همچنان در هاله ای از ابهام!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، صبح  پنجشنبه ۲۷ فروردین ۹۴ و طی یک تغییر غیر منتظره، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار ویژه شهرستان میانه و معاون استاندار  از سمت خود برکنار و حمید شکری فرماندار اسبق عجب شیر در دولت اصلاحات به این سمت منصوب گردید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به میانه، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان، حمید شکری را به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه معرفی کرد و از خدمات و تلاش‌های اسماعیل حیدری آزاد در مدت ۱۴ ماه تصدی مسوولیت فرمانداری میانه قدردانی کرد.

به نظر می رسد بعد از گذشت بیش از دو هفته از برکناری اسماعیل حیدری آزاد از سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه پرده از خیل ابهاماتی که در پی این اقدام در اذهان عمومی شکل گرفت از سوی مسئولین استانی و کشوری برداشته نشده است و هنوز مردم شهرستان میانه در انتظار دلایل این برکناری و اظهار نظر مسئولین مربوطه هستند.

حیدری آزاد  در آخرین جلسه شورای اداری،  سناریوهای سیاسی افراد بی دین را عامل و دخیل در برخی جریانات عنوان کرد و از نبود هیچ گونه مشکل و مسئله شخصی در این برکناری یاد کرد و از اخبار درج شده در برخی سایت ها انتقاد کرد.

حال بایستی منتظر ماند و دید که دولت مردان در مقابل ادعای فرماندار برکنار شده میانه مبنی بر دخالت های سیاسی افراد و پخش اخبار و شایعاتی که تا مرز اسلحه کشی  بر روی مسئول دفترش هم پیش رفت، کی واکنش نشان خواهند داد و تا چه زمانی اقدام به شفاف سازی  دلایل این برکناری خواهند کرد؟

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۴ نظر

  1. مردم منتظر نظر مسولین دولت راست گویان هستند

  2. این دلیل اصلامنطقی نیست.فرماندارمیتونه نیرویی روکه تحت مدیریتشه برکنارکنه یاجاشوعوض کنه

  3. این دلیل اصلامنطقی نیست.فرماندار
    میتونه نیرویی روکه تحت مدیریتشه برکنارکنه یاجاشوعوض کنه

  4.                   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *