برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اولین جلسه ستاد  ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی سال ۱۳۹۴ شهرستان میانه با هدف  برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم ومناسبت های ماه رجب المرجب بویژه  مراسم معنوی اعتکاف در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه  میانه، در این جلسه ضمن اشاره و تشریح فیوضات ماه رجب المرجب، بر لزوم توجه هرچه بیشتر بندگان در نزدیکی به پرودگار متعال و بجا آوردن اعمال این ماه تاکید کرد.

امام جمعه میانه در ادامه انتخاب اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه را به عنوان شهرستان برتر در استان را به رئیس و کارکنان این اداره تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از مجریان برنامه معنوی اعتکاف، خواستار تلاش بیشتر در برنامه ریزی های فرهنگی و معنوی اعتکاف شدند.

 حجت‌الاسلام سعیدی رئیس اداره تبلبغات اسلامی شهرستان میانه نیز از همکاری و مشارکت اعضا و مسئولین در اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی تشکر کرد و اظهار داشت: اجر و پاداش کمک و همکاری در برگزاری اعتکاف، کمتر از شرکت در اعتکاف نیست .

وی  از اعضای محترم جلسه خواست تا با عمل و اقدام به موقع به مصوبات، موجبات برگزاری بهتر برنامه های اعتکاف را فراهم نمایند.

در ادامه این جلسه  اعضای  ستاد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه تعامل و همکاری و وظایف محوله در خصوص مراسم اعتکاف پرداختند و پس ازمشورت و رایزنی های لازم،  مواردی در راستای تعظیم شعائر اسلامی بویژه برگزاری باشکوه مراسم معنوی  اعتکاف و دیگر مناسبت های ماه رجب به تصویب رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *