اسلامگرایان تحت فشار دولت باکو/حاج محسن صمداف در دادگاه تجدید نظر هم محکوم شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا ؛ در تاریخ ۲۴ نوامبر دادگاه تجدید نظر رئیس حزب اسلام حمهوری آذربایجان حاجی محسن صمد اف برگزار گردید و رای صادره قبلی دادگاه مبنی بر انتقال ایشان به زندان قوبوستان مورد تایید دادگاه تجدید نظر قرار گرفت.

 

در تاریخ ۹ اکتبر دادگاهی رای به انتقال حاجی محسن به زندان قوبوستان را صادر کرده بود.
در این باره الچین مناف اف بیان کرد که حاجی محسن را بدون دلیل مشخصی زندانی کرده اند و حتی در زندان نیز وی را راحت نگذاشته و مورد آزار و اذیت قرار داده اند. حال سئوال اینست که به چه دلیل حاجی محسن صمد اف باید به زندان قوبوستان منتقل شود.
ما اعتراض خود را از وضع موجود به اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه بی قانونی در مورد رئیس حزب اسلام جمهوری آذربایجان به اوج خود رسیده اعلام خواهیم کرد. این جنایت یعنی انتقال حاجی محسن صمد اف به زندان قوبوستان را به جد پیگیر هستیم.
الچین مناف اف در مورد حاجی محسن چنین بیان کرد که زیاد مورد اذیت قرار گرفته و پیر شده است.حاجی آبگول نیز در همین وضعیت قرار دارد.زندان مانع زندگی عادی و باعث اذیت جسم می شود ولی از لحاظ روح تاثیر منفی نمی تواند بگذارد و حتی باعث تهذیب نفس نیز می شود.این ها در کلام حاجی محسن کاملا واضح بود.
حاجی محسن با فشار و زور حاکمیت از سال ۲۰۱۱ در زندان های جمهوری آذربایجان به ناحق حبس گشته است.ایشان را قبلا از زندان شماره ۱۱ به زندان شماره ۱۲ منتقل کردند و در آنجا تحت شدید ترین اقدامات حفاظتی و امنیتی نگهداری می شد با این حال انتقال به زندان قوبوستان جنایت و خیانت دیگر در حق حاجی محسن صمد اف و اسلام گرایان است.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *