مراسم اختتامیه راهیان نور در دانشگاه آزاد واحد میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، مراسم اختتامیه راهیان نور با حضور حاج جواد غفاری مسئول بسیج مداحان سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، مسئولین دانشگاه و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات واحد میانه برگزار شد.

 در ابتدای مراسم دکتر جلیل اجلی معاون آموزشی واحد میانه گفت: شما دانشجویان از یک سفر معنوی برگشتید و در این اردو با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و رحیه جهادی و تعمیق ارزش های شهدا آشنا شدید.
وی افزود: شما دانشجویان باید آرمان های شهیدان را الگوی زندگی خود قرار داده و اکنون شماها سفیران فرهنگ ایثار و شهادت هستید.

در ادامه، سخنران مراسم حاج جواد غفاری با بیان اینکه حضور شما دانشجویان در مناطق جنگی دارای ارزش های زیادی است گفت: امروزه باید به این جوانان اعتماد کرد چون آنها بصیرت بالایی دارند و آن دانشجویی که تکلیف خود را به خوبی احساس کند، واقعاً یک دانشجو است.

وی اضافه کرد: اگر دانشجو بخوابد، جامعه می خوابد، اگر چیزی درک نکند و نفهمد، جامعه نیز نخواهد نفهمید. او باید بیدار باشد، بداند و انتقاد کند و سخنش را بگوید، اگر نباشد جامعه نیز نخواهد بود.

مسئول بسیج مداحان استان خاطر نشان کرد: شما از آن دسته از دانشجویانی هستید که تکلیف خود را بهتر دانسته و فروردین ۹۴ را به خوبی آغاز کرده اید، زیرا شما از سفر معنوی راهیان نور آمده اید و روح معنوی خود را با شهدا صیقل داده اید.

غفاری ۴ مسئله نماز، زکات، امربه معروف و نهی از منکر را از ثبات، پایداری و پیشرفت هر جامعه و خانواده دانست و عنوان کرد: نماز اول وقت برای هر فرد مسلمانی واجب و ضروریست، چون  مهمترین ستون زندگی بوده و نماز تشکر از خداوند است.

در پایان مراسم، از رؤسای دانشگاه ها و ادارات شهرستان به خاطر همکاری در اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور با عنوان راهیان نور و همچنین از برگزیدگان مسابقات فرهنگی تجلیل بعمل آمد. 

 
مراسم اختتامیه راهیان نور در دانشگاه آزاد واحد میانه
IMG_3213
IMG_3262
IMG_3272
IMG_3312
IMG_3363
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *