بهره برداری از استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران تا پایان سال جاری

قادر نورعیزاده رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی شهرستان میانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میانا با بیان این موضوع که مراحل ساخت استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی کارگران واقع در شهرک اندیشه با اعتباری بالغ بر ۵/۱ میلیارد تومان در حال انجام است ، از بهره برداری و تکمیل آن تا پایان سال جاری خبر داد .

نورعلیزاده با اشاره به این موضوع که چندین سالن ورزشی چند منظوره در مجموعه ورزشی کارگران لحاظ شده است ،افزود : این مجموعه های ورزشی هم اکنون  قابلیت استفاده و در اختیار کارگران و کارآفرینان شهرستان میانه می باشد .

وی همچنین به استراحتگاه موجود در شهر انزلی ، ویژه جامعه کارگری اشاره کرد و از آمادگی اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی بمنظور ارائه سهیه اختصاصی در طول سال بمنظور بهره مندی این قشر زحمت کش از خدمات و امکانات رفاهی و مسافرتی خبر داد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت تمام کسانی ک برای آبادانی و پیشرفت شهرستانمان ,میانه تلاش میکنند.
    در خصوص افتتاح استخر سرپوشیده کارگران میانه,واقع در شهرک اندیشه میخواستم مطلبی بیان کنم.
    مدتی است ک در حال سلخت اعلام شده ولی با اینکه چند ماه از اعلام افتتاح آنجا گذشته ولی هنوز نیمه کاره است.بنده جوانی جویای کار هستم,دارای مدرک مربیگری و نجات غریقی شنا ک منتظر افتتاح این استخر هستم ولی ..
    امیدوارم هرچه زودتر مشکل بیکاری جوانان ,هر چند تعداد کم ,ولی حل شود.
    با تشکر

  2. واقعا فک کردین شق القمر کردین؟؟؟؟؟!!!!بهمن ماه ۹۲کلنگ استخر رو زدین,با اعتبار ۱۵میلیارد ریال, و خرداد ۹۳ تامین اعتبار درخواست کردین از آقای مددی,و قول اتمام ورزشگاه رو تا پایان ۹۳ دادین.الان آبان ماه ۹۴هست.دارین چیکار میکنین؟!؟!؟!با خودتون یه قول دو قول بازی میکنین؟؟چقد باید منتظر باشیم تا از خوردن بودجه و اعتبارات سیر بشین؟!؟!

    میدونم این پیامو بعد خوندن پاک میکنین,ولی من حرفمو میزنم.

    خدا ب داده مردم چشم انتظار برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *