امروز سپاه، بسیج و ارتش مقتدرتر از دیروز حافظ انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز جمعه ۲۸ فرودین ۹۴ در جمع پرشور نماز گزاران با اشاره بر وجود نعمات و امکانات الهی، بر لزوم استفاده آنها در راه الهی و مردم تاکید کرد.

امام جمعه میانه قناعت در مال اندوزی و پرهیز از تعدی به بیت المال در عامل اصلی سعادت دنیا و آخرت دانست و افزود: نعمت های الهی فقط در مادیات خلاصه نمی شود و بندگان الهی باید با درک و فهم کامل از آنان بهره ببرند.

حامدی ضمن تبریک فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش و حماسه‌ آفرینی‌های نیروی زمینی از این روز به عنوان برگ  زرینی در تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی یاد کرد.

وی حماسه آفرینی های نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تقدیم ۴۸ هزار شهید را مایه آبرو و عزت کشور عنوان کرد و افزود : علی رغم تحریم ها علیه کشور، نیروهای مقتدر و توانمند ارتش توانسته اند در عرصه های نظامی به دستاوردهای جدید و پیشرفته ای دست یابند.

خطیب جمعه میانه اقتدار و عزت نیروهای نظامی را مایه دلگرمی برای سیاست مداران کشور در عرصه تعاملات جهانی بخصوص مذاکرات هسته ای عنوان کرد.

امام جمعه میانه ضمن اعلام حمایت از تلاش های از تیم مذاکره کننده هسته ای در پشت میز کشاندن قدرت های جهانی و همچنین صحبت های اخیر رئیس جمهور در جمع مردم رشت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) مبنی بر لغو همه تحریم ها تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، با تاکید بر دعا و نیایش در اولین شب جمعه ماه رجب المرجب با عنوان  لیله الرغائب یا شب آرزوها، اظهار داشت: رجب، ماه عظیمى است که خداوند، اعمال نیک را در آن چند برابر مى فرماید و گناهان را در آن محو مى کند.

امام جمعه میانه به تاسیس سپاه پاسداران در سال  58 مصادف با چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۴ اشاره کرد و افزود: یکی از نهادهای تاثیر گذار نظام جمهوری اسلامی تاسیس سپاه پاسداران است که با تمام وجود برای حفظ ارزش‌های اسلام ایستاد.

وی با اشاره بر فرمایشات امام راحل(ره) مبنی بر این موضوع که " اگر سپاه نبود کشور هم نبود "، اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج با تمام توان در راستای حفظ دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی توطئه های شوم دشمن قدم بر می دارند که این امر باعث شده تا هجمه دشمنان به آنان نیز بیشتر باشد.

حامدی به برگزاری جلسه تودیع و معارفه اسماعیل حیدری آزاد فرماندار میانه و جایگزینی بایرام شکری بجای وی اشاره کرد و از تلاش های فرماندار پیشین در راستای حل مشکلات شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

خطیب جمعه میانه از رونمایی ضریح جدید امام زاده محمد(ع) روستای کندوان میانه با حضور مسئولین شهرستانی با هزینه بالغ بر ۹۰ میلیون تومان به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و کمک و همرامی خیرن و اهالی منطقه خبر داد.

خبرنگار : امید کوهی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *