چرا فرماندار میانه برکنار شد؟ / پای بخش خصوصی در میان است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اسماعیل حیدری آزاد فرماندارِ می شود گفت،سابق میانه؛ بشکل کاملاً غیر منتظره ای برکنار شد. همه چیز در چند روز اتفاق افتاد و فرماندار میانه از قطار دولت تدبیر و امید پیاده شد. تا  امروز(پنجشنبه) بایرام شکری فرماندار عجب شیر همراه با سعید شبستری، جهت معارفه راهی میانه شوند.

 

اما سئوال اصلی اینجاست که چرا حیدری آزاد برکنار شد؟

 

پیگیری های زیتون، نشان می دهد برکناری وی کاملاً غیر منتظره بوده است و برخلاف سایر تغییرات در برخی از شهرستان ها، بدون برنامه ریزی قبلی اتفاق افتاده و حتی علی رغم ادعای برخی از سایتها که برکناری وی را به گرایشات سیاسی وی ربط می دهند و عنوان می کنند بخاطر اصولگرا بودن برکنار شده، چنین نبوده و وی فردی کاملاً همسو با دولت تدبیر و امید بوده و در سلوک رفتاری و فکری خود، تقرب بالایی نسبت به دولت اعتدال دارد.

 

اما با این اوصاف چرا برکنار شد؟

یک منبع آگاه به سایت زیتون می گوید: شایعات بسیاری در مورد دلایل برکناری وی وجود دارد. شایعاتی که خیلی ها اساساً درست نیستند ( زیتون به خاطر عدم اثبات آنها، به این شایعات اشاره نمی کند) اما همه چیز به یک قرار داد مشکل دار با بخش خصوصی بر می گردد.

 

شنیده ها حاکی است حیدری آزاد با یک سرمایه گذار اصفهانی قراردادی مشکل دار تنظیم کرده است و همین قرارداد موجبات برکناری اش را فراهم آورده.گفته می شود احتمالاً این قرارداد مربوط به فولاد  میانه می باشد.

 

در روزهای اتی پرده از خیلی ابهامات کنار زده خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. حیدری آزاد مگر مامور سازمان خصوصی است قرارداد با بخش خصوصی ببندد  مثلا  فولادرا

    واگذار کند این حرفها چیه . فرماندار تنها میتواند در شورای تامین تعهدی یا قولی برای عدم مثلا تعدیل نیرو بگیرد که در قرارداد واگذاری سازمان خصوصی سازی شاید عدول شده باشد. نه خودش بره قرارداد فروش ببند 

  2. ازاهالی فولاد

    با سلام جناب آقای کوهی این خبر در شان ساین شما نیست.خودتان که از نزدیک از ماجرا باخبرید.قرارداد فروش فولاد توسط سازمان خصوصی سازی منعقد شده در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی میباشد وآقای حیدری آزاد بعنوان نماینده عالی دولت ورئیس شورای تامین مسئول اجرای قانون است.سرمایه دار اصفهانی وفروش فولاد به هیچ عنوان نمیتواند بعنوان دلیل تغییر فرماندار مطرح شود چون فروش فولاد در ۱۶/۰۲/۱۳۹۳ انجام شده ولی فرماندادار در سال ۹۴ عوض شد به صورتی که حتی در اولین جلسه سال ۱۳۹۴ هم هیچ کس حتی نمی توانست تغییر فرماندار را حدس بزند ودر این مورد فکر کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *