زیارت امام حسین معادل ۹۰ حج و عمره پیامبراست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با رهیاب در خصوص جنایات عربستان اظهار داشت:با توجه به ماهیت کثیف و ننگینی که آل سعود دارد اینها به نیابت از اسرائیلی ها در یمن جنایت می کنند.

وی ادامه داد:برگرداندن منصورهادی بک بهانه بیش نیست ارزش ندارد این همه آدم برای به قدرت رسیدن او بکشند اما چون عربستانی ها از برگشتن به قدرت در یمن مایوس هستند دست به این جنایات می زنند.
 
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حادثه فرودگاه جده تصریح کرد:جنایاتی که در فرودگاه جده نسبت به دونوجوان ایرانی مرتکب شدند نشان دهنده اوج رذالت و پستی آل سعود است.
 
وی افزود:در شرایطی که جمهوری اسلامی تضمینی برای عزتمندی و امنیت زائرانش می خواست عربستان حاضر به دادن تضمین نبود لذا تصمیم گرفته شد تا سفر عمره تعلیق شود اگر چه تعلیق سفرحج ضررهای زیان باری برای امت اسلامی دارد.
 
آیت الله حیدری با توصیه به زائرین خانه خدا برای سفر به کربلا تاکید کرد:زیارت کربلا همیشه خوب است خصوصا در این شرایطی که امکان عمره نیست باید مسئولین شرایط سفر به کربلا را به فراهم کنند.
 
وی ادامه داد:حدیث صحیح داریم که زیارت امام حسین(ع) معادل۹۰ حج و عمره پیامبر(ص) است یا دربعضی روایات زیارت کربلا معادل هزار حج است.
 
انتهای پیام/گ

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *