گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین حسن مقدم در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در شهرستان میانه با اشاره به منش،سلوک و روش زندگی صیاد شیرازی افزود: این شهید بزرگوار بنده خوب خدا بوده و برای خود شان کذایی که انسان را از اجتماع دور می کند درست نکرده بود.

وی اطاعت محض از ولایت فقیه را خصیصه اصلی شهید صیاد شیرازی خوانده افزود: یکی از دعاهای دائمی این شهید دعا برای مقام معظم رهبری بود.

 حجت الاسلام مقدم افزود: این شهید بزرگوار همچون نام خود شکارچی واقعی بوده و۱۷سال در درجات بالای ارتش خدمت نمود.

حجت الاسلام مقدم اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی یک شخصیت عادی واجتماعی بود که با سربازان، زیرمجموعه هاودرجه داران هم صحبت و هم سفره می شد.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی ۱۷سال درمحضرآیت الله بهاء الدینی بوده ودر اکثر جلسات دینی، علمی، اخلاقی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در تیپ ۳۶ زرهی ارتش میانه با اشاره به مقام شهادت دردین اسلام واحادیث وروایات فراوان در باب شهادت از ائمه معصوم (ع) گفت:  خداوند در قرآن مقام ومدال گران سنگ بر سینه شهدا نهاده است.

وی با بیان اینکه شفاعت خاص ذات خداوند است گفت: خداوند امرشفاعت را به بندگان خاص خود ازجمله شهدا، علما و انبیا عطا نموده که این امرنشانگر مقام و منزلت شهداست. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *