فرمانداری تبریز برای تجمع اعتراضی دانشجویان مجوز نداد/دانشجویان: از قانون تمکین می کنیم اما فکری به حال جنبش دانشجویی بکنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از آناج، در پی درخواست دانشجویان از فرمانداری تبریز برای صدور مجوز جهت برگزاری تجمع اعتراضی در مقابل کنسولگری ترکیه ، پس از دو روز وعده ی صدور مجوز، امشب دوشنبه فرماندار تبریز با این درخواست مخالفت کرد.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجانشرقی در همین خصوص به خبرنگار زیتون گفت:فرمانداری پس از دو روز وعده ی صدور مجوز، امشب با برگزاری این تجمع مخالفت کرد.

 

اکبری افزود: فرمانداری برای عدم صدور مجوز دلایل خود را داشت اما آنچه در این خصوص مغفول می ماند، جلوگیری از انجام وظیفه جنبش دانشجویی است. وی خاطرنشان کرد: ما مانع سیاست دولت در حوزه های مختلف نیستیم اما معتقدیم هم دولت باید به وظیفه خود عمل کند و هم جنبش دانشجویی.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی گفت: از دولت انتظار می رفت در مقابل اظهارات سخیف اردوغان موضع بگیرد اما این اتفاق نیفتاد، با اینحال دانشجویان تبریز با احساس وظیفه برای دفاع از کیان ملت شریف ایران خواستار مجوز برای اقدامی در شان ملت ایران شدند اما باز فرمانداری تبریز به نمایندگی از دولت مانع این موضوع شد.

 

اکبری افزود: با همه این اوصاف ما از قانون تمکین می کنیم و بنای خود را بر همدلی و همراهی و همزبانی با دولت می گذاریم و امیدواریم دولت در پیشبرد اهداف نظام موفق باشد.

 

گفتنی است طی دو هفته اخیر اظهارات اردوغان بر علیه جمهوری اسلامی ایران موجی از اعتراضات را در داخل کشورمان به دنبال داشت حتی برخی از نمایندگان مجلس و تشکلهای مختلف دانشجویی خواستار لغو سفر وی به ایران شدند. 

دولت محترم فردا سه شنبه پذیرای اردوغان در تهران خواهد بود.

انتهای پیام/گ

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *