جزئیات استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی در نوروز ۹۴ اعلام شد

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، جزئیات آمار استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی از ۲۵ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ نشان می دهد که در این مدت یک میلیون و ۷۶۰ هزر و ۶۶۶ نفر با قطار جا به جا شده اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۴۶۴ نفر از طریق پروازهای داخلی جا به جا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی نشان می دهد تعداد مسافران خارجی نیز ۴۸۴ هزار و ۳۳۰ نفر بوده اند که کاهش هفت درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

براساس این گزارش، تعداد مسافران نوروزی جا به جا شده با صدور صورت وضعیت با اتوبوس در سطح کشور چهار میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۳۱ مسافر و با مینی بوس و میدل باس یک میلیون و ۹۱۷ هزار و ۸۳۳ نفر و با سواری کرایه برون شهری یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۸۱ نفر است که نشان می دهد ۵۸ درصد مسافران با اتوبوس، ۲۴ درصد با مینی بوس و میدل باس و ۱۸ درصد با سواری کرایه جا به جا شده اند.

بنابر این گزارش، در بخش حمل و نقل بین المللی نیز از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری در مجموع ۷۵۸ هزار و ۵۸۷ نفر شامل ۳۷۶ هزار و ۵۲۴ مسافر ورودی و ۳۸۲ هزار و ۶۳ مسافر خروجی از مرزها تردد کرده اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته که از کل تردد صورت گرفته از مرزها ۴۸۷ هزار و ۲۵۸ نفر معادل ۶۴ درصد ایرانی و ۲۷۱ هزار و ۳۲۹ نفر معادل ۳۶ درصد ملیت خارجی داشته اند.

در این مدت پرترددترین استان های کشور براساس نرخ تردد به ترتیب شامل استان های البرز، تهران، مازندران، گیلان و قزوین و پرترددترین محورها شامل آزادراه کرج – تهران و بالعکس و آزادراه کرج – قزوین و بالعکس و آزادراه تهران – قم و بالعکس بوده است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *