تولید کنندگان نمونه بسیجی و فعالین اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اقتصاد مقاومتی یک از رویکردهای مورد تاکید مقاوم معظم رهبری است که شرایط امروز کشور به آن نیاز جدی دارد. با تعدادی از فعالان این حوزه در شهرستان میانه  بیشتر آشنا خواهیم شد .

آقای قاسمی تولید کننده سرکه طبیعی که با دریافت وام های خود اشتغالی اینک تصمصیم دارد با تولید طبیعی سرکه مردم را از عوارض سرکه های صنعتی و همچنین فواید این نوع سرکه آشنا سازد و کسب و کار خود را در آینده گسترش دهد.

 

IMG_7378

IMG_7377

مهندس یوسف نورعلیزاده که خود تحصیل کرده رشته کشاورزی است به همراه دوستان خود زمینی در اطراف شهرستان میانه خریداری کرده و اکنون با ایجاد گلخانه ای با مبلغ 50 میلیون تومان مشغول برداشت محصولات گلخانه ای در هر دوره به میزان 30 تن می باشد .

IMG_7334

IMG_7352

IMG_7355

 

مهندس پیری ، جوانانی با پشتکار فراوان که در حال حاضر برای اولین باز کشت زعفران این محصول ارزشمند را در شهرستان میانه کشت کرد و موفق شد محصول خوبی برداشت کند ، اوهم درصدد افزایش سطح زیر کشت خود در سال آینده است .

IMG_7255

IMG_7259

 

آقای یوسفی همراه 4 بردار خود در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین اجرای سیاست های مقاومتی استخر پرورش ماهی خود را 400 متر مربع با تولید سالانه 20 تن ماهی قزل آلا راه اندازی کرده و به گفته خود فروش بسیار خوبی تا کنون داشته است بطوری که به شهرهای اطراف هم ماهی عرضه می کند .

IMG_7330

IMG_7332

IMG_7327

 

امینی یکی دیگر از بسیجیان نمونه شهرستان میانه با راه اندازی نوشیدنی  آلوئه ورا کشور را از واردات این محصول بی نیاز می کند . وی در شهرک صنعتی ترک مشغول به فعالیت است .

IMG_7296

 

IMG_7295

IMG_7281

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *