شهرستان میانه رتبه نخست تعداد پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  اسماعیل حیدری‌آزاد ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در سالن اجلاس ساختمان فرمانداری ویژه ضمن تبریک فرارسیدن بهار فاطمی، با اشاره به وجود تحریم‌های مالی و فشار روی دولت اظهار داشت: شهرستان میانه در سال گذشته رتبه اول تعداد پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان‌شرقی به شهرستان میانه اختصاص یافته است.
معاون استاندار از کسب ۲۷ مدال در سطح ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران میانه‌ای و موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان در رقابت کنکور در سال گذشته خبر داد.
وی از تفاهم حاصل در مذاکرات هسته‌ای با عنوان حرکت بزرگ دیپلمات‌های ایرانی با حمایت‌های مقام معظم رهبری یاد کرد و اظهار داشت: در سال جدید با عمل به شعار سال و همدلی و همزبانی بیشتر میان ملت و دولت شاهد پیشرفت  روز افزون شهرستان میانه خواهیم بود.
حیدری‌آزاد توافق هسته‌ای را دستاورد بزرگ برای کشور عنوان کرد و تصریح کرد‌: خوشحالی مردم و استقال از تیم مذاکره کننده نمونه‌ای بارز برای این سخنان است.
وی جلسه شورای اداری سال ۹۴ را نمونه‌ای از وحدت و همدلی میان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: اتاق فکر فرمانداری آماده دریافت نظرات و پیشنهادات همشهریان و فعالیت آنان در این عرصه است.

حیدری‌آزاد در این جلسه مختصری از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیان کرد و از تلاش و همدلی مسئولان به خصوص امام جمعه و نمایندگان شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *