ستاد تسهیلات نوروزی استان از وحدت عمل و همدلی خوبی در پیشبرد کارها برخوردار است

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، محمدصادق پورمهدی عصر چهارشنبه در بازدید از مراکز سیاحتی، گردشگری و اقامتی شهرستان تبریز در جریان اقدامات اعضای این ستاد قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ستاد تسهیلات نوروزی استان با انسجام بیش از پیش همه دستگاه ها و تداوم برنامه ریزی ها باید برای توسعه گردشگری در تابستان اقدامات جدی صورت دهند.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به سنوات گذشته خدمت رسانی به مسافران بهتر شده است، به خصوص در ستاد اسکان فرهنگیان که امسال در حدود ۱۵۰ مدرسه برای همین امر آماده کرده اند.

پورمهدی ادامه داد: با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال های گذشته ، تمام اعضای این ستاد باید تلاش کنند نواقص سال های گذشته را به بهترین شکل برطرف نمایند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بر اساس گزارش ها نحوه خدمات رسانی در ستاد اسکان فرهنگیان به مسافران مناسب بوده است، اعلام کرد: بازرسان به صورت سرزده و اتفاقی نظارت و بازدید می کنند.

پورمهدی گفت: امید است مسافرانی که این استان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده اند بتوانند از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری بازدید و از حضورشان در آذربایجان لذت ببرند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *