شهردار: شش هزار بسته کیسه زباله در روز طبیعت در عجب شیر توزیع می شود

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، شهریار برقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران این شهرداری امروز آماده ارایه خدمات به مردم و علاقه مندان به طبیعت و ایفای نقش مناسب در برگزاری آیین سیزده بدر هستند.

وی از ماموران شهرداری و سازمان های خدمات رسان خواست با تلاش ویژه و مشارکت هر چه بیشتر در این روز، بسترهای لازم را برای برگزاری بدون مشکل آیین روز طبیعت مهیا کنند.

شهردار عجب شیر با اشاره به اینکه در این روز به همراه کیسه زباله، بروشورهای آموزشی در ورودی شهر به علاقه مندان به طبیعت توزیع می شود، ادامه داد: این کیسه ها با هدف حفاظت و تمیز نگه داشتن فضای سبز و منابع زیست محیطی مناطق زیبای قلعه چای و مکان های زیارتی و تفریحی این شهرستان در اختیار دوستداران طبیعت قرار می گیرد.

برقی با اشاره به این که بخش قلعه چای بیشترین گردشگر را در روز طبیعت به خود جذب می کند، اظهار کرد: در همین راستا سه فقره سرویس بهداشتی سیار برای رفاه حال گردشگران در این منطقه ایجاد و عصر این روز ماموران با استقرار در محل های خروجی شهر و بخش قلعه چای، کیسه های زباله را با دادن جوایز و شیرینی از مردم دریافت می کنند.

وی گفت: ماشین آلات خدمات شهری و فضای سبز شهرداری نیز در این روز برای جمع آوری سبزه ها در خروجی این شهر و بخش قلعه چای مستقر می شوند.

شهرستان عجب شیر با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *