برنامه های مختلف هفته بسیج در شهر میانه در حال برگزاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : در این خبر برخی از برنامه های اجرا شده هفته بسیج در شهرستان میانه را ملاحضه خواهید کرد .

نشست پرسش و پاسخ بصیرتی در بین بسیجیان پایگاه ام ابیها(س)

  همایش بصیرت افزایی در پایگاه ام ابیهای میانه

بمناسبت هفته بسیج برنا مه ای با عنوان همایش بصیرت افزایی با موضوع دجالواره در پایگاه ام ابیها(س) حوزه بنت الهدی(س) با حضور ارکان و شورای بسیج خواهران برگزار شد.

   در این برنامه که به صورت سؤال و جواب بصیرتی برگزار شد صغری حامدی از هادیان سیاسی سپاه میانه ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات خواهران بسیجی در خصوص دجالواره ها، برنامه های شبکه های ماهواره ای را در راستای تحقق اهداف دشمن در از بین بردن فرهنگ غنی اسلام و سست نمودن بنیان خانواده ها عنوان کرد و ماهواره را مهمترین ابزار تخریبی دشمن در جنگ فرهنگی دانست.

   شرکت کنندگان در این همایش ضمن اعلام انزجار از برنامه های ماهواره ای و تقدیر از سپاه در برنامه تعویض دستگاه ماهواره با دستگاه دیجیتال، از مسئولین کشور خواستند تا با جدیت بیشتر در جمع آوری دستگاه های ماهواره ای کوشا باشند.

خبرنگار: زهرا حبیب زاده

———————————————————————————————————

آیین گرامیداشت هفته بسیج در سپاه میانه برگزار شد

A (2)

حجت الاسلام والمسلمین سرایی در جمع کارکنان سپاه میانه:  پیام هفته بسیج و شهدا دافاع  از آرمانها و ارزشهای انقلاب  و دفاع از ولایت فقیه است.

   آیین گرامیداشت هفته بسیج با حضور کلیه پایوران در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

    جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تبریک هفته بسیج و خاطره گویی از رزمندگان اسلام و بیان بخش هایی از عملیاتهای غرورآفرین دوران دفاع  مقدس، از زحمات گردان بقیه الله میانه در طول دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و با یاد شهیدان احد کیانی ، منصور فرقانی و شهید بیرامی گفت: شهدای زیادی برای دفاع از اسلام و قرآن در دوران دفاع مقدس تقدیم شد که جان خود رابه خاطر ولایت به خطر انداختند چون معنا و مفهوم ولایت را به درستی فهمیده بودند .

   حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه شهدا راه هدایت را که راه اهل بیت(ع) و امام(ره) بود را به یقین یافته بودند و عزت امروز ما از آنان است؛ از آنان که با تمام وجود در ولایت ذوب شده بودند.

   وی پیام هفته بسیج و شهدا را دفاع  از آرمانها و ارزشهای انقلاب و دفاع از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ما مکتبی به نام عاشورا داریم که درس ایستادگی  ومقاومت را به ما می آموزد.

   سرایی بسیج را بازوی ولایت و تفکر بسیجی را چراغ درخشنده تاریخ دانست و گفت: بسیج با بصیرت و اخلاص و آگاهی همواره در رکاب ولایت بوده است و در حال گسترش در کل جهان است.

———————————————————————————–

  آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی توسط حوزه باقرالعلوم میانه برگزار شد

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه: سنگر مبارزه خواهران بسیجی در جنگ نرم، سنگر علم، سنگر حجاب و عفاف، و سنگر جهاد اقتصادی است

   به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) میانه، آیین صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در واحد مقاومت نمونه دولتی آزادگان برگزارشد.

   در این مراسم یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه بسیچ را بزرگترین سرمایه همیشگی برای نظام وانقلاب عنوان کرد و افزود: آنچه که بسیج را با سایر ارگانها متمایز نموده است اخلاص، صفا، بصیرت و توانمندی این نهاد مقدس می باشد .

   کاشف الدین بیضایی افزود: دانش آموزان، آینده سازان این نظام و انقلاب هستند و باید در سنگر جهاد علمی، سنگر حجاب و عفاف، و سنگر جهاد اقتصادی به مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بپردازند

   وی تاکید کرد: با ید دانست که دیگر جنگ سخت در برابر ایران جواب نداده و دشمنان ذهن جوانان را نشانه گرفته‌اند.

B (1)

B (2)

B (3)

B (4)

IMG_2251 [800x600]

 

—————————————————————————————–

همایش مقابله با تهدیدات دجالواره ای در پایگاه نجمه خاتون میانه برگزار شد

 

C

همایش مقابله با تهدیدات دجالواره ای به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) در پایگاه نجمه خاتون برگزار شد.

   در این همایش یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، آسیب های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شبکه های ماهواره ای بخصوص شبکه های فارسی زبان را متذکر شده و تاثیرات سوء آن بر تربیت فرزندان را گوشزد کرد و گفت: افزایش ارتکاب جرایم و شیوع اعتیاد و ترویج فساد در جامعه و بروز رفتارهایی مشکل آفرین و ترویج خرافات از مهمترین آسیب های این شبکه های انحرافی هدایت شده توسط غرب می باشد.

   سیدعارف حسینی بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ اسلامی و تفکر بسیجی در جامعه را بهترین راهکار مقابله با این تهدیدات دانست.

   در پایان این همایش، تعدادی از بسیجیان فعال، شورای پایگاه و سرگروه های صالحین مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: زهرا قربانی

————————————————————————————————————

شما مخاطبین گرامی میتوانید برای ملاحضه سایر برنامه های اجرا شده در هفته بسیج به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://miana.ir/?p=1491

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *