طنز / تونی اولیویرا ، یا ناصر ال ویرا !

به گزارش میانا به نقل از زیتون ، این سومین باری است که تونی اولیویرا سرمربی تراکتور سازی می شود .

 

اولیویرا اولین بار دو فصل قبل سکان هدایت تراکتور را بدست گرفت ، فصلی که تراکتور برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و تیم تونی با سوم شدن در گروه خود از صعود به مراحل حذفی باز ماند.

 

دومین حضور این مربی پرتغالی مربوط به فصل قبل می شود که پس از نتایج ضعیف آقا معلم فوتبال (مجید جلالی) مدیران تیم با او به توافق رسیدند . تونی در این فصل با قهرمانی در جام حذفی اولین قهرمانی تراکتور در یک تورنمنت رسمی را به ارمغان آورد.

 

تیم تونی برخلاف جام حذفی، در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر نمایش ضعیف و نا امید کننده ای داشت .

 

سومین حضور تونی هم این فصل پس از نتایج ضعیف خطیبی و برکناری این مربی جوان رقم خورد ، که این حضور با پیروزی در لیگ برتر و شکست در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا همراه شد .

 

پس از اولین حضور تونی در تراکتور هر وقت بحث برای انتخاب نیمکت تراکتور می شود تونی اولیویرا یک گزینه اصلی است.

 

اگر هم تغیـیر کادر فنی در طول فصل و بحبوحه مسابقات باشد تونی اولیویرا اصلی ترین و می شود گفت تنهاترین گزینه است. اتفاقی که ما را یاد تیم ملی عربستان دهه گذشته می اندازد. 

 

عربستانی که تورنمنت های حساس را با یک مربی خارجی مشهور و نامی شروع می کرد و پس از نتایج ضعیف و برکناری مربی خارجی اش فقط یک گزینه داشت و آن ناصر الجوهری بود که سرمربی تیم ملی عربستان می شد و البته معمولا هم نتایج خوبی می گرفت و تیم را به مراحل پایانی جام ملتها و انتخابی جام جهانی می رساند .

 

 

 

حال هواداران تراکتور هم به تونی لقب ناصر اَل ویرا را داده اند . به نظر می رسد بعد این هم هر موقع خبری از تغییر کادر فنی در تراکتور باشد بی شک تونی یک پای ماجراست.

 

فقط امیدواریم تونی هم مانند ناصر الجوهری در ادامه تورنمنت ها  نتایج خوب و قابل قبولی بگیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *