مردمی کردن اقتصاد از اهداف اصلی بسیج سازندگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا :در این همایش سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در جمع بسیجیان حاضر در حسینیه سپاه ناحیه ،ضمن خوش آمد گویی و تبریک هفته بسیج با اشاره  بر نقش موثر بسیج در محرومیت زدایی و توسعه کشور افزود: استکبار جهانی با برنامه ریزی دقیق ، قصد دارد تا پایه های اقتصادی کشور را هدف بگیرد .

ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه با بیان این موضوع که ایجاد وابستگی و ورود به بازار هدف توطئه ی امروز دشمنان است ،خاطرنشان کرد : سیاست های مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) باید سر لوحه ی تمامی برنامه قرار گیرد و در این صورت است که میتوان شاهد افزایش تولیدات داخلی و برپایی عدالت در جامعه باشیم .

وی همچنین تولید ملی و خودکفایی در کشور را در سایه اقتصاد مقاومتی دانست و به برنامه های ایجاد شده در سطح شهرستان در این راستا اشاره کرد .

سرهنگ پاسدار قائمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا ، با اشاره به این موضوع که بسیج ثمره ارزشمند نظام اسلامی و یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران می باشد ، امنیت امروز حاکم بر کشور را هدیه بزرگ بسیج عنوان کرد و افزود: رویکرد بسیج در حوزه اقتصادی ، شناسایی حوزه های فشار خارجی و مردمی کردن اقتصاد است .

سید صفر قائمی بر لزوم استقلال اقتصادی کشور و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) تاکید کرد  و افزود: استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت ها و تکیه بر روح خود باوری و خود اتکایی و اصلاح مدیریت مصرف از اصلی ترین الویت های بسیج سازندگی می باشد .

وی به بحث ریشه کنی بی سوادی در جامعه و کمک به اقشار محروم و نیازمند نیز اشاره کرد و اظهار داشت : در سال جاری توانسته ایم به 6 هزار نفر در سطح استان آموزش های گوناگونی را در حوزه تولید و سازندگی ارائه دهیم .

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا ،متکی بودن به درآمدهای نفتی را عامل اصلی واردات و کاهش نقدینگی و تورم در کشور دانست و خاطرنشان کرد : گام برداشتن در جهت تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان و کارگاه های زود بازده از اصلی ترین برنامه های بسیج سازندگی می باشد .

سید خلیل حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه نیز طی سخنانی از آمادگی  منظور ارتقاء سطح تولید و توانمندسازی بهره برداران بخش کشاورزی، فراهم نمودن زمینه و عرصه مناسب جهت فعالیت تولید کنندگان، و کمک به افزایش تولید و درآمد روستائیان، بر اساس تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالي) خبر داد و افزود : بسيج سازندگي شهرستان میانه در راستاي اجرایی نمودن طرحهای اقتصاد مقاومتی گام بر مي دارد.

گفتنی است در این مراسم از بسیجیان و تولیدکنندگان با اهدای جوایزی از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه میانه تجلیل بعمل آمد و در ادامه رئیس سازمان بسیج سازندگی به همراه ، ایرانی پور ریاست اداره جهاد کشاورزی و نورعلیزاده رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی از چندین مورد از پروژه های مورد حمایت این سازمان در شهرستان میانه بازدید بعمل آوردند .
IMG_7174

IMG_7176

IMG_7214

IMG_7255

IMG_7259

IMG_7272

IMG_7281

IMG_7292

IMG_7294

IMG_7295

IMG_7296

IMG_7309

IMG_7327

IMG_7330

IMG_7334

IMG_7341

IMG_7355

IMG_7357

IMG_7377

IMG_7378

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *