نماینده مجلس: همدلی و همزبانی دولت و ملت در امور داخلی و خارجی مدنظر رهبری است

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، مهدی دواتگری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: درسال جاری به علت مواجهه دولت و مردم با این سه مناسبت اساسی و مهم کشور، رهبر معظم انقلاب شعار سال جدید را 'ملت و دولت، همدلی و همزبانی' نام گذاری کردند.

وی با تاکید بر تلاش مردم و مسوولان برای تحقق این شعار، اظهارکرد: دولت و مردم باید با همکاری و اتحاد خود برای تحقق این شعار تلاش کرده و مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود شوند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون مذاکره هسته ای به مرحله خاصی رسیده و تصمیم های تیم ایرانی در راستای سیاست های کلی نظام و ابلاغی رهبری است، ادامه داد: به طور حتم هرگونه توافقی که در این مذاکره ها انجام شود، نمی تواند خارج از سیاست های کلی نظام باشد.

دواتگری یادآوری کرد: هم اکنون نتیجه گیری در این مذاکره ها نیازمند وحدت و همدلی حاکمیت (تمام نهادهای دولتی و حکومتی) و مردم بوده تا بتوان علاوه بر بهره گیری از آن به نفع انقلاب اسلامی از تفرقه افکنی دشمنان در داخل کشور جلوگیری کرد.

وی گفت: ارتقای توان اقتصادی کشور به عنوان دومین مساله امسال مطرح بوده و باید در تحقق نام گذاری سال های گذشته، از سوی حاکمیت برنامه های منسجم در این زمینه ارایه و اجرا شود تا با همدلی و همکاری مردم در این عرصه، تولید و مصرف تولیدات داخلی افزایش یابد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: در روزهای پایانی امسال، دو واقعه مهم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در پیش رو است و دشمنان سعی می کنند با برنامه ریزی خود، انسجام، وحدت و همزمانی مردم با این انقلاب را از بین برده و اهداف خود را پیش ببرند.

دواتگری ادامه داد: مردم و حاکمیت باید به منظور مقابله با توطئه دشمنان، همدل و همزبان باشند تا به منظور پیگیری منافع ملی و مطالبات مردمی در هر دو مجلس، نمایندگانی مومن، متدین و متخصص انتخاب شوند.

وی گفت: لازمه انتخاب این گونه افراد، برخورداری از بصیرت، فضیلت و وحدت بین گروه های سیاسی و پرهیز از اختلاف افکنی و درگیری سیاسی بین گروه هاست.

شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود ۳۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *