عمل به فرمایشات رهبری، دغدغه تمام مداحان است/ فصل الخطاب بودن فرمایشات رهبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا:عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) در گفت وگو با خبرنگار مذهبی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آسیب شناسی عزاداری ها در ایام محرم که توسط برخی افراد صورت می گیرد اظهار داشت: بنده به افرادی که قصد دارند درباره نحوه عزادری ها آسیب شناسی کنند، پیشنهاد می کنم اجازه دهند مردم به عزاداری خود بپردازند اجازه دهند علمای ما راحت سخنرانی کنند و اجازه دهند مسائلی را که باید به آن پرداخته شود، مطرح کنند.
وی در ادامه گفت:در حال حاضر آسیب شناسی ها بیش از اندازه خسته کننده شده است؛ طوری نشود که مردم از عزاداری ها و هیئت ها خسته شوند، شکر خدا جوانان زیادی به مجالس امام حسین (ع) روی آورده اند باید از این استقبالی که انجام شده استفاده کنیم و قدردان باشیم. اجازه دهیم افرادی که کارشناس هستند وارد شده و نظر دهند.
هلالی خاطرنشان کرد: جوانانی که در این عزاداری ها شرکت می کنند همه آنها نیروهای وفادار انقلاب هستند و باید به آنها اطمینان کرد همان طور که در دوران جنگ به جوانان اطمینان کردیم و به پیروزی رسیدیم.
این مداح اهل بیت در پاسخ به این سوال که آیا بعد از عمل به فتوای رهبری در خصوص لخت نشدن در هیئتها فشاری از سوی برخی ها به شما وارد شد یا خیر تاکید کرد: اظهار نظرهایی که در این باره وجود دارد مهم نیست،مهم این است که به حرف علما و مراجع خود عمل کنیم مخصوصا فرمایشات رهبری که فصل الخطاب است و فرمایشات ایشان باید برای ما بسیجیان مهم باشد و به آن عمل شود.
وی در پایان تاکید کرد: تمام مداحان از حاج منصور ارضی گرفته تا بقیه دوستان دغدغه دارند تا به صحبتهای حضرت آقا عمل کنند از ته دل عرض می کنم که لبیک به سخنان رهبر انقلاب واقعا اتفاق مبارک و خوبی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *