بیش از شش هزار خانوار فرهنگی در مدارس آذربایجان شرقی اسکان یافتند

به گزارش میانا به نقل از ایرنا، مالک افشاری روز شنبه به ایرنا گفت: این خانوارها در مجموع ۴۰ هزار و ۷۵۰ نفر روز تا روز شنبه در مدارس استان اسکان یافته اند.

وی گفت: ستاد فرهنگیان استان از ۲۷ اسفند ماه ۹۳ با آماده سازی ۱۵۰ مدرسه و خانه معلم در قالب ۸۵۰ کلاس تا ۱۵ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه در نوروز امسال ۴۴ پایگاه ستاد اسکان برای پذیرش مسافر در مدارس استان فعال شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین پذیرش به ترتیب از ستادهای اسکان جلفا، خدا آفرین و کلیبر گزارش شده است.

افشاری با اشاره به تکمیل ۶۰ درصدی ظرفیت موجود فضاهای ستاد اسکان فرهنگیان، گفت: برای دور دوم سفرها هیچ گونه کمبود و نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تلاش شده با تامین منابع و امکانات لازم، رفاه و آسایش همکاران فرهنگی و مسافران را در استان فراهم کنیم تا میهمانان فرهنگی از اقامت در این استان خاطرات خوش و به یاد ماندنی داشته باشند.

افشاری همچنین از فعالیت سامانه پیامکی ارزیابی عملکرد مدارس و نظر سنجی میزان رضایتمندی مهمانان از خدمات ارایه شده خبر داد و افزود: مهمانان می توانند میزان رضایت خود را با انتخاب یکی از گزینه ها به سامانه ارسال کنند.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و ۷۲۴هزار و ۶۲۰ نفر جمعیت، یکی از استان های پرجمعیت شمال غرب ایران است. کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال ۹۰، یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۴ نفر جمعیت دارد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *