وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر میانه در ایام عید ۹۴+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ورودی هر شهر به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد.

ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی های آن شهر نسبت به ورودی های آن باشد.

اهمیت ورودی های شهر آن قدر مهم است که هر ورودی با نماد و ویژگی های خاص خود می تواند ایجاد حس تعلق و هویت در میان ساکنان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند.

علی رغم تلاش مسئولین شهرستان و شهرداری میانه در زیبا سازی و حل مشکلات ورودی ها متاسفانه بازم شاهد برخی نواقصات متعدد در تسهیل سفر و عبور و مرور مسافرین در جاده های ارتباطی اصلی شهر میانه هستیم.

بیشترین وجه اشتراک این مشکلات در دیر اجرا شدن پروژه های عمرانی در ایام پر ترافیک عید و نبود روشنایی کافی در این مسیرها می باشد.

تکمیل نشدن پروژه های ساخت میادین شهر از سمت تهران و تبریز و اجرای پروژه های عمرانی در حالی که جاده های موجود بدون روشنایی کافی در شب در حال ساخت است از جمله مواردی است که مسئولین باید بدان توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد بروز جوادث ناگوار در این ایام نباشیم.

 

وضعیت نامناسب ورودی های شهر میانه در ایام توروز 94

IMG_0030

IMG_0038

IMG_0041

IMG_0054

IMG_0055

IMG_0062

IMG_0074

IMG_0075

IMG_0080

IMG_0096

IMG_0108

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۳ نظر

  1. این عکسها کارهای عمرانی هست که عادی هست. ایشلینن پالتاری جرغ اولار.

    • پاسخ شما کاملا درست هستش ولی چرا انجام این پروژهای عمرانی دقیقا در ایام عید انجام می گیرد و حتی برخی مصوبات آخرین جلسه شورای اداری شهرستان از جمله تامین روشنایی های وردی های شهر همچنان با بی توجهی مسئولین ادارات همراه است به واقع شرایط موجود واقعا برازنده شهر شهدای زینبیه و ثارالله نیسیت و ما باید در افکار و اعمال خود تجدید نظر اساسی انجام دهیم.

  2. متاسفانه روشنایی شهر میانه تت پلیس راه فقط در حد علمک گذاری است آنهم ۳ ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *