برگزاری محفل انس با قرآن و گرامیداشت روز شهید و شهادت در مدارس میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، به مناسبت گرامیداشت روز شهید و شهادت محفل انس با قرآن مجید با حضور مولوی فرد معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناسان اقامه نماز ، امور شاهد و ایثارگران و جمعی از دبیران و دانش آموزان دبیرستان شاهد صادقی پور در محل نمازخانه این آموزشگاه برگزار شد .

در ابتدای این مراسم صمد پور مدیر دبیرستان شاهد صادقی پور ضمن عرض خیر مقدم در خصوص مراتب انس با قرآن گفت: عالی ترین مرتبه نزدیکی به قرآن که موجب نزول عنایات رحمانی بر بندگانش می شود عمل به قرآن است. 

مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهید و شهادت در خصوص انس با قرآن و ضرورت نزدیکی دانش آموزان به کلام الهی با اشاره به تهدیدات و آسیب های اجتماعی حال حاضر جامعه تمسک به قرآن را تنها راه نجات جامعه از انحرافات دانست و بر انس بیشتر دانش آموزان با قرآن مجید تاکیدکرد.

در ادامه مراسم قاریان برتر آموزشگاه علی انگوتی، امیر حسین جانی ، علی مرادی حافظ سه جزء قرآن از دبیرستان شاهد صادقی پور و امیر حسین ایلغاری از دبیرستان بوعلی سینا به عنوان قاری مهمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در پایان از کلیه قاریان و حافظان و همچنین همکاران پرورشی آموزشگاه با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آمدو جلسه با اقامه نمازجماعت ظهر و عصر به امامت قهرمانی به پایان رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *