برگزاری جشن قرآن پایان سال در مدارس شهرستان میانه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، جشن قرآن پایان سال  با حضور صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه و مولوی معاون پرورشی و تربیت بدنیدر مدارس شهرستان میانه برگزار شد.

صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه در این مراسم با اشاره به نقش سازنده قرآن در زندگی گفت: یکی از رموز موفقیت در زندگی انس با قرآن و عمل به تعلیمات آن است.

وی در ادامه افزود: هر پیامبری برای خود معجزه ای داشته است که با رحلت آن پیامبراز بین رفته و قرآن تنها معجزه ماندگاری است که تا پایان خلقت خواهد بود قرآن اقیانوسی است از معارف و معانی که هر کسی به اندازه درک و فهم خود از آن بهره خواهد برد.

مدیر آموزش وپرورش میانه با تأکید بر ضرورت اهتمام به معانی و تفسیر آیات قرآن هنگام قرائت کلام وحی تصریح کرد: قرآن کریم از آنجا که کتاب جاویدان آسمانی برای بشریت است و مکمل کتب آسمانی پیشین بوده، هدایت و پاسخ‌گویی بشر را در عرصه‌های مختلف تا قیام قیامت خواهد داشت، لذا از کلمات و محتوایی بس عظیم برخوردار است.

معاون مدیر کل در ادامه یاد آور شد: اگر می خواهید عزتتان زیاد شود انسان قرآنی باشید کل دنیا ایران را تحریم کرده اند ولی کشور ما با تاسی جستن به قرآن در برابر تحریم ها ایستادگی کردند شهدا جان دادند و از خون خود گذشتند تا امنیت را به شما دانش آموزان هدیه کنند شما نیز با عمل به قرآن و حفظ حجاب خون شهیدان را پاس بدارید.

وی تصریح کرد: سعی کنید آثار شهدا را مطالعه کنید زیرا که این شهدا بودند که با دادن خون خود در راه خدا در حقیقت مفسران قرآن شدند.

در پایان از رتبه های برتر آموزشی و پرورشی دبیرستان با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد. 

 

جشن قرآن پایان سال در مدارس شهرستان میانه

gpic148_2

gpic148_4

gpic148_5

gpic148_7

gpic148_8

gpic148_9

gpic148_10

gpic148_11

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *