مسابقات دومینو در شهر ترک برگزار شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمد موسایی رییس مرکز ترک اعلام کرد: این مسابقات با حضور ۱۶تیم در دوبخش دانشجویی و دانش آموزی، در دو نوبت صبح و بعدازظهر در یک فضای سرشار از شور و نشاط و هیجان و در سالن ورزشی پوریای ولی شهر ترک برگزار گردید.

 

وی افزود: دومینو رقابتی سالمی است که در آن تیم های شرکت کننده با استفاده از مهره های تعیین شده در رنگ های مختلف، طرح ها و اید ه های مورد نظر خود را به نمایش گذاشتند.
 
رییس مرکز آموزشی ترک هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد انگیزه رقابت، شور و نشاط در بین دانشجویان و دانش آموزان، توسعه خلاقیت و پرورش قوای ذهنی عنوان کرد و گفت: در این مسابقات شرکت کنندگان آموخته های خود را در طراحی نوع مکانیزم ها محک زدند و در کنار آن با تلفیق هنر و خلاقیت خود، با چیدن دومینو به اشکال مختلف و استفاده از تکنیک های چیدمان زیبا و چشم نواز به رقابت پرداختند.
 
موسایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دومینو توانسته است پیوند خوبی بین علم و هنر برقرار کند و آن تلفیقی از مهارت ذهنی و جسمی و با استفاده از فضاهای مختلف ریاضی، هندسی و مکانیک باشد.
 
عضو هیات علمی واحد میانه با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقه گفت: در این دوره از رقابت ها تیم های B.A.P ، آریانا و A.M.B از دانشگاه پیام نور، مبتکران جوان، نوین و M.A.U از دانشگاه آزاد اسلامی میانه و M.R.T از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آموزشی ترک (در بخش دانشجویی) و دبیرستان دخترانه شهدای زینبیه، شهاب و شاهین از مدرسه شبانه روزی المهدی ترک، آذربایجان دبیرستان نمونه دولتی آیت ا… میانجی، پژوهش، تلاش، ایرانجوان، آذرخش دبیرستان فرزانگان و پیش دانشگاهی سروش حضور داشتند.
 
در پایان تیم های A.B.M دانشگاه پیام نور، مبتکران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و M.R.T مرکز آموزشی ترک در بخش دانشجویی و شاهین از مدرسه شبانه روزی المهدی ترک، تلاش از مدرسه فاطمیه ترک و دبیرستان دخترانه شهدای زینبیه میانه نیز در بخش دانش آموزی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
 
یادآور می شود مراسم اهداء جوایز این مسابقات با حضور دکتر محمد علی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دانشگاه و شهر ترک و تیم های شرکت کننده با شور و هیجان خاصی برگزار شد.
 
نخستین دوره دومینوی دانشجویی و دانش آموزی در شهر ترک برگزار شد
IMG_0525
IMG_0605
IMG_1005
IMG_1392
 
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *