تنبلی پارلمان محلی ساختمان هشت ضلعی شهر میانه در ارائه گزارش عملکرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حدود ۱۶ سال از فعالیت و آغاز کار شوراهای اسلامی شهر و روستا می گذرد و مردم میانه نیز سه دوره از شورای شهر را با فراز و نشیب ها و انتقاداتی که بر نحوه عملکرد آنان وارد بود را پشت سر گذاشته اند.

شورای اسلامی شهر دور چهارم میانه در حالی ۱۸ ماه از عمر خود را پشت سر می گذارد که انتظار می رفت با افزایش تعداد اعضا از ۷ نفر به ۹ نفر و ورود افراد با تخصص های مختلف، اندکی به پارلمان محلی به عنوان نماد شور و مشورت در شهر قوت گرفته و تصمیماتش بر خرد جمعی و بررسی کارشناسانه استوار شود.

اینکه شورای شهر میانه طی این مدت چقدر به وظایف اصلی خود یعنی عمران و آبادانی و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر رسیدگی کرده است خود جای تامل و بررسی دارد.

 اما در حال حضار با وعده‌های کهنه و بر زمین مانده از شعارهای تبلیغاتی خود در انتخابات مواجه هستند و بعضاً با مشاهده خروجی و نتایج تصمیمات شورا شهر میانه ،آسیب پذیری و عدم استمرار شور و مشورت به صورت آشکارا خود نمایی می کند.

مردم بعنوان ناظران از منتخبان خود در پارلمان شهری انتظار دارند اقدامات و فعالیت های خود را براساس آنچه که قانون به آنها محول کرده است درانتهای سال علاوه بر ارائه به مرجع بالاتر و انتشار در نشریات مکتوب و مجازی، با برگزاری نشست عمومی در یکی از اماکن عمومی شهر و فراخوان اقشار مختلف شهروندان در اختیار مردم قرار دهند تا شفاف سازی لازم صورت گیرد.

اینک چشم ها به ساختمان ۸ ضلعی شورای اسلامی شهر میانه در پارک لاله این شهر دوخته شده است تا به منظور شفاف سازی و صداقت پیشگی و روشن شدن ذهن افکارعمومی، به عنوان نمایندگان مردم شریف در پارلمان شهری از عملکرد وکارنامهدر مدت این ۱۸ماه  گزارشی ارائه دهند.

 ماده قانون شوراها که شورای اسلامی شهر را موظف می کند گزارش عملکرد یکساله خود را به عموم مردم ارائه دهد، ولیکن این امر مهم تاکنون تحقق نیافته است.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *