برنامه های مختلف هفته بسیج در شهرستان میانه

همایش منتظران موعود در شهر آقکند میانه برگزار شد

همایش منتظران موعود در شهر آقکند میانه برگزار شد

   یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه: بصیرت و ولایت مداری مهمترین شاخصه بسیج است

   همایش منتظران موعود به مناسبت هفته بسیج در پایگاه شهید یوسفی گل تپه شهر آقکند برگزار شد

   یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به خدمات ارزنده بسیجیان در طول دوران مختلف انقلاب اسلامی و جهاد با دشمن در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، آمادگی برای ورود در تمامی عرصه ها را وظیفه بسیج دانست.

   منصور بشارت پیروی از ولایت فقیه و هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان را از ویژگی های بارز بسیجیان بر شمردند.

———————————————————————————————————

آیین گرامیداشت هفته بسیج در سپاه میانه برگزار شد

DSC07010

 

حجت الاسلام امیرنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه: وجه تمایز و امتیاز بسیج با دیگر تشکل ها، ولایت مداری و بصیرت است

آیین گرامیداشت هفته بسیج با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، وجود تفکر بسیجی را مایه حفظ آبرو برای ملتها و باعث اقتدار مسلمانان و پیشرفت مظلومان و مستضعفان جهان عنوان کرد و شکلگیری انقلاب های استکبارستیزانه در دنیا را ناشی از الگوگیری از تفکر بسیج دانست و گفت: تفکر بسیجی هرجا وارد شده نتیجه گرفته است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد هفته بسیج را هفته ایثار، اخلاص، رشادت، تلاش و کوشش خالصانه در تمامی دوران انقلاب علی الخصوص دوران دفاع مقدس دانست و افزود: یکی از امتیازات بسیج، ولایت مداری و بصیرت است.

وی تصریح کرد: در تمامی ادارات و نهادها هرچه تفکر بسیجی نهادینه شود پیشرفت کارها بیشتر شده و مشکلات بهتر و سریعتر مرتفع خواهد شد و بسیجی شدن به معنای صرف اسم نویسی در بسیج نیست بلکه دارا شدن تفکر بسیج است.

 

—————————————————————————————————-

مسابقه قرآنی حفظ جزء سی در بین نوجوانان بسیجی شهر آقکند میانه برگزار شد

مسابقه قرآنی حفظ جزء سی در بین نوجوانان بسیجی شهر آقکند میانه برگزار شد

معرفی محمدرضا کریمی به عنوان نفر اول مسابقه حفظ جزء سی در شهر آقکند

   مسابقه قرانی جزء سی  در بین نوجوان بسیجی عضو  در حلقه های صالحین در محل نماز خانه حوزه امام حسن(ع) میانه برگزار شد.

   در این مسابقه برادران محمد رضا کریمی،  عرفان کاظمی و  عباس ارجمند به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شده و جهت شرکت در مسابقه ناحیه ای به تعلیم و تربیت سپاه میانه معرفی شدند.

————————————————————————————————-

همایش هیئت منتظران موعود در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد

3

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه: دشمن از جهانی شدن اسلام در هراس است

همایش هیئت منتظران موعود در پایگاه شهداء شهر ترکمانچای برگزار شد.

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در این همایش با تاکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی و با اشاره به تحولات اخیر در جهان اسلام گفت: دشمنان برای اسلام هراسی، با ساختن گروههای مسلح به نام اسلام و حکومت اسلامی و قتل عام انسانهای بی گناه بوسیله این گروهها تلاش می کنند تا چهره اسلام را مخدوش نموده و مانع از آشنایی ملت ها با پیام اسلام ناب محمدی(ص) که عزت و سر بلندی و زندگی همراه با امنیت است، شوند.

قربان امینی افزود: بد خواهان و زورگویان جهان تلاش می کنند تا با استفاده از هنر ، سیاست ، نظامی گری و همه ابزارهایی که در دست دارند مانع شنیده شدن ندای اسلام ناب شوند اما این ندا شنیده شده و نشانه ی آن هم ، هراس روز افزون قدرتهای استکباری است

——————————————————————————————————–

کارگاه آموزش مباحث بسیج ویژه تبدیل عضویت عادی به فعال در بین خواهران بسیجی برگزار شد

 

به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) کلاسهای آموزشی تبدیل عضویت عادی به فعال به مدت 3 هفته در محل این حوزه اجرا شد .

در مراسم افتتاحیه این کلاسها یکی از مسئولین اجرایی این دوره آموزشی، شرکت در این دوره را به منزله رسیدن به شاخص های مورد نظر برای تبدیل عادی به فعال دانسته و حضور بسیجیان را در حلقه های صالحین را محور برنامه های بسیج خواند.

فاطمه باشماقی افزود: در این دوره آموزشی کلاسهای امداد و نجات ، ناآرامیها ، تاکتیک ، حفاظت اطلاعات و دیگر مباحث مربوط به بسیج، تدریس خواهد شد .

 

—————————————————————————————————-

شورای قشر جامعه زنان در حوزه بنت الهدی(س) میانه برگزار شد

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه: اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست، اصلاح مدیریت اقتصادی است

    شورای قشر جامعه زنان با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی با موضوع اقتصاد مقاومتی در حوزه مقاومت بنت الهدی(س) برگزار شد.

   رباب ضراب پور یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در این همایش، اقتصاد مقاومتی را تلاش برای کنترل و بی اثر کردن حوزه های فشار اقتصادی کشور تعریف کرده و افزود: اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست بلکه باید با اصلاح مدیریت اقتصادی بر فشارها و ضربه های اقتصادی فایق آمد.

————————————————————————————————-

همایش بهداشت و سلامت با عنوان مبارزه با دیابت در بین بسیجیان حوزه بنت الهدی(س) برگزار شد

دیابت

یکی از پزشکان درمانگاه شهید معیری میانه: نصفی از افراد مبتلا به دیابت از ابتلا به این بیماری بی خبرند

به مناسبت هفته بسیج و روز دیابت ویژه برنامه بهداشت و سلامت با رویکرد مبارزه با دیابت در حوزه مقاومت بنت الهدی(س) با شرکت جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد .

در این برنامه یکی از پزشکان درمانگاه شهید معیری طی سخنانی در رابطه با بیماری دیابت و پیشگیری از آن گفت دیابت یا مرض قند یک بیماری غیر واگیر اما شایع در بین افراد است که پنجاه درصد مبتلایان به این بیماری از ابتلا به آن خبر ندارند.

سیداسدا… محفوظی با بین این مطلب که دیابت با درمان قابل کنترل می باشد گفت: قند خون پایین  هیچ گونه علامتی ندارد ولی قند خون بالا علائمی داشته و  عوارضی مانند از بین بردن کلیه ها و چشمها بر جای می گذارد و زخمهایی ایجاد می کند که قابل درمان نیستند .

وی خواستار اطلاع رسانی و آموزش مردم توسط بسیجیان نسبت به پیشگیری از این بیماری شد تا با آزمایشات لازم و و به موقع و پیگیری درمان و رژیمهای لازم بتوانند در پیشگیری از ابتلا به این بیماری موفق گردند.

محفوظی تاکید کرد: شایعترین علتی که منجر به از بین رفتن کلیه ها و قطع پا و کوری می شود ابتلا به مرض دیابت می باشد به همین خاطر باید هر شش ماه یکبار به چشم پزشک مراجعه شود و ما می توانیم با رژیمهای غذایی و ورزشی مناسب، قند خون خود را کنترل کرده و باعث پایین آمدن آن شویم .

وی در ادامه در مورد بی ام آی و نحوه محاسبه آن توضیحاتی ارائه کرد و در پایان برنامه غربالگری قند خون در بین شورای حوزه، فرماندهان پایگاهها و همچنین سرگروههای صالحین پایگاه ها انجام شد .

————————————————————————————————————————————

همایش یکروزه هادیان سیاسی در حسینیه سپاه میانه برگزار شد

هاشمپور؛ معاون سیاسی سپاه عاشورا
هاشمپور؛ معاون سیاسی سپاه عاشورا

هاشمپور؛ معاون سیاسی سپاه عاشورا: دنیای استکبار از لفظ بسیج وحشت دارد و از گسترش آن هراسان است.

همایش یکروزه هادیان و نخبگان سیاسی شهرستان میانه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه عاشورا در این همایش با اشاره به تغییر و تحولات اخیر در منطقه خاور میانه گفت : نظم نوین جهانی به رهبری آمریکا در حال فروپاشی و افول است و سنت الهی به سمت جایگیری انقلاب اسلامی در جهان است .

علی حسین هاشمپور بر روند رو به تزاید بحرانهای اخلاقی، فروپاشی خانواده ها و عدم هویت افراد در غرب اشاره کرد و اظهار کرد:آنها در مقابل مذهب ایستاده اند اما دنیا میل به مذهب  پیدا کرده است.

هاشمپور با بیان اینکه آنها در حرفهایشان مکررا لفظ آزادی را به کار برند و خود را مدافعان آزادی بشر معرفی می کنند گفت: آنها در عمل و شعار تضاد دارند و مردم دنیا این را فهمیده اند چرا که آنها هرجا منافعشان اقتضا کند وارد عمل می شوند همچنانکه پرورش گروهک های تروریستی ای همچون داعش در راستای دستیابی به هدف حفظ منافع نامشروع آنان است و امروز چون منافعشان را در خطر می بینند بر علیه آن صف کشیده اند.

وی هدف اصلی از تربیت گروهک داعش را ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی و تامین امنیت اسرئیل عنوان کرد و افزود: آنان گرچه در سوریه  کمی موفق شدند اما حمایت ایران  و تفکر بسیجی و ولایی مردم سوریه باعث شکست آنان شد و داعش را عقب رانند و شیعه و سنی و مسیحی  را باهم متحد کرد و چشم انداز تحولات منطقه و جهان در سالهای آتی به سمت قدرت یابی مجدد جهان اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز در این همایش با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را سیلی محکمی بر پیکره دشمنان و استکبار جهانی دانست و گفت: دنیای استکبار از لفظ بسیج وحشت دارد و از گسترش آن هراسان است.

حسن امیرنژاد هادیان سیاسی باید با برهان و تحلیل درست مسائل، بسیجیان و عامه مردم را به به سمت صحیح گرایشات سیاسی سوق داده و از مکرها و توطئه های عوامفریبانه آمریکا و غرب نجات دهند.

————————————————————————————————————–

جمعی از کارکنان سپاه میانه با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند

  جمعی از کارکنان سپاه میانه با امام جمعه شهرستان میانه دیدار کردند

حجت الاسلام حامدی: کاری که بسیج انجام می دهد ناممکن ها را ممکن کردن با روحیه بسیجی است.

   به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جمعی از کارکنان سپاه میانه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه میانه با امام جمعه و امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

   امام جمعه شهرستان میانه در این دیدار با بیان بخشی از کارکردهای بسیج، گفت: امروز دیگر کسی در تأثیرگذاری بسیج، روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی تردیدی ندارد.

   حجت الاسلام محمدرضا حامدی ضمن تاکید بر ورود روحیه بسیجی در تمامی صحنه ها، موفقیت در عرصه های مختلف را منوط به آن دانست و با تصریح این مطلب که مؤلفه های مؤثر فرهنگ بسیجی باید به شکل یک منشور عملی در دست همگان قرار گیرد، اصطکاکات وایجاد شده توسط برخی افراد در برابر بسیج را ناشی از عدم شناخت فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: کاری که بسیج انجام می دهد ناممکن ها را ممکن کردن با روحیه بسیجی است.

   وی با تاکید بر اینکه هر کس ادعای بسیجی بودن را داشته باشد باید خود را با مولفه های واقعی بسیج محک بزند، هفته بسیج را فرصتی برای فراگیر شدن تفکر و فرهنگ بسیج در بین آحاد افراد جامعه دانست.

    در ابتدای این دیدار عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه میانه با تشریح برنامه های اجرایی هفته بسیج، از اجرای برنامه های متنوع و جذاب در طول این هفته خبر داد و گفت: نمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان از مهمترین این برنامه هاست.     

———————————————————————————————————————————–

فرمانده سپاه میانه: روحیه، معرفت و فرهنگ بسیجی باید فراگیر شود

فرمانده سپاه میانه

عبدالحسین ایمانی: اصلی ترین هدف دشمن، آمریکایی کردن افکار و اندیشه های جوانان و خانواده های ایرانی است

در اولین روز از هفته بسیج فرمانده سپاه میانه در جمع پرشور بسیجیان، پیش از خطبه های نماز جمعه با بیان مطالبی در خصوص خدمات ارزشمند بسیج، به فعالیتها و پیشرفتهای بی نظیر بسیجیان در سطح جهان اشاره کرد و حضور در صحنه های علمی، سازندگی، محرومیت زدایی و نظامی و دیگر صحنه ها و نقش آفرینی بسیج با تمام توان، اقتدار و کار برای خدا را ستودنی دانست و گفت: بسیج ناممکن ها را چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن و چه در عصر حاضر ممکن کرده است.

عبدالحسین ایمانی تلاش دشمن برای مبارزه با مذهی اسلام، روحیه و فرهنگ بسیجی را متذکر شد و بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان در برابر آنان تاکید کرد و افزود: گروهکهایی همچون داعش و امثالهم ساخته و پرداخته آمریکا و استکبار است و از سویی دشمن با نفوذ و آلوده سازی آرام آرام فرهنگ اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای سعی در نابودی خانواده ها و ارزشهای ما دارد و اصلی ترین هدف دشمن، آمریکایی کردن افکار و اندیشه های جوانان و خانواده های ایرانی و وارد کردن ضربه مهلک بر پیکر اسلام و انقلاب از این طریق است.

 

——————————————————————————————————————-

  کوهپیمایی خانوادگی بسیج در شهرستان میانه برگزار شد

IMG_7050

صدها نفر از بسیجیان به ارتفاعات قافلانکوه صعود کردند

   در آغازین روز هفته بسیج، همایش بزرگ کوهپیمایی بسیجیان به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار شد.

   طی این برنامه مفرح ورزشی بیش از هزار نفر از بسیجیان و خانواده های آنان به قلعه دختر واقع در ارتفاعات قافلانکوه شهرستان میانه صعود کردند و در پایان به قید قرعه به ده ها نفر از شرکت کنندگان هدایای نفیسی اهدا شد.

————————————————————————————————————

میثاق نامه بسیج در بین حلقه های صالحین قرائت شد

میثاق نامه بسیج در بین حلقه های صالحین قرائت شد
میثاق نامه بسیج در بین حلقه های صالحین قرائت شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه میانه از حلقه های صالحین بازدید کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بیش از ده حلقه صالحین از پایگاه های مقاومت بسیج شهری در مسجد جامع شهرستان میانه به صورت منظم و منسجم تشکیل جلسه داده و در خصوص مباحث اخلاقی و سیاسی روز بحث و تبادل نظر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه فرمانده سپاه میانه از این حلقه ها بازدید کرده و در حضور آنان میثاق نامه شهدا در بین حلقه های صالحین قرائت گردید و بسیجیان یکدل و یکصدا با یکدیگر میثاق بستند که تا جان در بدن دارند در راه تحقق آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی تلاش کرده و با حفظ وحدت و بصیرت دست دشمن را از کیان و فرهنگ کشور کوتاه کنند.

همچنین اعضای این حلقه ها در نماز جمعه حاضر شده و در پایان از عموم مردم داوطلب عضویت در بسیج توسط بسیجیان پایگاه عاشورا ثبت نام به عمل آمد.

———————————————————————————————————

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *