شهید نیکنامی جزو چهره های بی نظیر در طول تاریخ اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، شنبه 9 اسفندماه،  یادواره شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی  با حضور مسئولین و خانواده های معزز شهدا و  ایثارگران  در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر میانه برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در این مراسم با بیان این موضوع که شهیدان و نسل شهادت طلب، بخصوص سردار شهید دکتر ناصرالدین  نیکنامی جزو شخصیت های شناخته شده و ماندگار و بی نظیر در طول تاریخ اسلام بشمار می آیند، افزود : این شخصیت بزرگوار در زندگی خود هیچ کمبودی به لحاظ مادی و معنوی نداشته و با علم به مواهب دینی وارد صحنه ایثار و شهادت شده است.

امام جمعه میانه با بیان این موضوع که فرهنگ شهادت، افسانه شکست ناپذیری غرب را در هم شکست، افزود :دشمنان با خوی ددمنشی و حیوانی خود در صدد الگو سازی و معرفی چهره های گوناگون از طریق رسانه های مختلف از جمله سینما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی نام ناصرالدین نیکنامی را برازنده شخصیت این شهید بزرگوار دانست و اظهار داشت : خروجی یادواره ها باید در راستای فرهنگ سازی و حفظ ارزش و جایگاه شهدا باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه بر لزوم ارزیابی وضعیت حاکم در کشور در حوزه فرهنگی تاکید کرد و خواستار فعالیت و ارزج نهاد به ارزش ها از سوی اهل جهاد و ثابت ماندن در مسیر و عملکرد خود شد.

وی با بیان این موضوع که عرصه جهاد امروزی بسیار حساس تر و گسترده تر از نبرد در میدان رزم با دشمن است، افزود : می بایست فرهنگ گذشتن از جان و مال در راه اهداف نظام و انقلاب در بین آهاد مردم نهادینه شود.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *