اطمینان به وزارت اطلاعات، بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدعلی مددی عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به سالروز دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: وزارت اطلاعات یک نهاد نرم افزاری است که باعث می‌شود امنیت کشور در یک برنامه مشخص تامین شود.

وی در مورد عملکرد وزارت اطلاعات گفت: ابتدا اینکه وزارت اطلاعات یک نهاد پیشگیرانه است بدین معنا که همه اتفاقات کشور را زیر نظر دارد و قبل از آنکه تهدیدی متوجه امنیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی شود، وزارت اطلاعات از آن خبر دارد و مانع این اتفاق می شود.
 
نماینده مردم میانه در مجلس، بخش دوم عملکرد وزارت اطلاعات را مربوط به حال دانست و گفت: وزارت اطلاعات دائما و به روز، تمامی مسائل را مورد بررسی قرار می دهد و چنانچه قرار باشد اتفاق یا تهدیدی در مراسم یا برنامه‌ای اتفاق بیفتد، آن را شناسایی و در نطفه خفه می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه مهمترین بخش عملکرد وزارت اطلاعات مربوط به آینده است، گفت: وزارت اطلاعات به طور دائم همه چیز را رصد می‌کند و با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد، پیش بینی می‌کند که دشمنان چه برنامه‌هایی علیه نظام و کشور خواهند داشت و برای آنها واکنش مناسب تعریف و اجرا می‌کند.
 
مددی با اشاره به شناسایی و دستگیری ترویست‌ها که به تازگی از سوی وزارت اطلاعات اتفاق افتاد، گفت: هوشمندی وزارت اطلاعات باعث شد تا تروریست‌ها نتوانند آن حجم عظیم مواد منفجره و سلاح را علیه مردم به کار گیرند به ویژه آنکه در ایام دهه مبارک فجر بودیم و اقدامات ترویستی در این ایام تاثیرات منفی چندین برابری داشت.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بارها شاهد بوده‌ایم، سید محمود علوی اعلام کرده که وزارت اطلاعات از فلان اختلاس خبر داشته و نسبت به آن هشدار داده بود، گفت: اگر به وزارت اطلاعات اطمینان داشته باشیم و از ماموران این دستگاه استفاده لازم را ببریم، بسیاری از اتفاقات که در شرف انجام است یا قرار است اتفاق بیفتد، خنثی خواهد شد.
 
وی با اشاره به رابطه خوب وزارت اطلاعات با مردم تصریح کرد: وزیر اطلاعات بارها در سخنان خود اعلام کرده که این وزارتخانه در راستای حفظ حقوق شهروندی گام بر می دارد. بنابراین مردم اطمینان دارند که این وزارتخانه می تواند کمک حال مردم باشد و هرگز با اهداف سیاسی حرکت نخواهد کرد.
 
مددی با تاکید بر رابطه بیشتر وزارت اطلاعات با مردم گفت: این دستگاه اطلاعاتی باید عملکرد خود را به مردم بگوید تا مردم بدانند که آرامش و آسایش خود را مدیون چه دستگاه و کدام نیروهای کشور هستند.
 
نماینده مردم میانه در مجلس تاکید کرد: متاسفانه مردم به درستی خبر ندارند که عملکرد وزارت اطلاعات باعث شده تا بسیاری از اقدامات تروریستی هرگز به مرحله عملیاتی نرسد و بسیاری از دشمنان نظام شناسایی شوند. به همین دلیل است که این وزارتخانه می تواند تعامل و ارتباط بیشتری با مردم داشته باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *