تعداد دانشجویان مراکز را با دایر نمودن رشته های جدید تحصیلی افزایش خواهیم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر جلیلی اجلی معاون آموزشی و تحصیلات نکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: وفاق و همدلی در هر مجموعه از مهمترین عوامل پیشرفت و تعالی در آن مجموعه خواهد بود و با دایر نمودن رشته های تحصیلی جدید، تعداد دانشجویان مراکز اموزشی کاغذکنان، ترک و ترکمانچای را افزایش خواهیم داد.
وی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی کاغذکنان، با تاکید بر افزایش کیفیت آموزشی و خدماتی ارائه شده به دانشجویان در این مرکز خاطر نشان کرد: باید تلاش مضاعفی نمود تا با افزایش سطح کیفی آموزش، دانشجویانی با سطح علمی بالا تربیت کرد.
وی در ادامه از مسئولین مرکز آموزشی کاغذکنان، راه اندازی انتشارات، اتاق مجزا برای کتابخانه، راه اندازی دفتر نظارت و ارزیابی، درخواست فرم خلاصه وضعیت متقاضی هیئت علمی، بازبینی مجدد پرونده های اساتید، ساماندهی بایگانی آموزشی، حضور دو تن از کارکنان مرکز در جلسات شورای آموزشی، لیست نویسی پرونده های دانشجویان را خواستار شد.
معاون آموزشی واحد میانه تاکید کرد: مرکز آموزشی کاغذکنان با دایر نمودن رشته های تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی قابلیت افزایش تعداد دانشجو به 500 نفر را دارد و این کار انجام خواهد شد.
دکتر اجلی در حین بازدید از مرکز آموزشی ترک اذعان کرد: این مرکز آموزشی جزء مراکز موفق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه می باشد که با جذب تعداد دانشجو در آینده ای نزدیک، این افزایش به 1000 نفر خواهد رسید.
این مقام مسئول، حضور یک نفر به عنوان مدیر مالی  و ایجاد دفتر نظارت و ارزیابی را در این مرکز را الزامی دانست و خاطر نشان کرد: نظم و انضباط حاکم در این مراکز موجب خرسندی و دلگرمی مجموعه دانشگاهی میانه است که با کمترین نیرو سطح کیفی آموزش در مرتبه بالایی قرار دارد.
وی ضمن ارائه توصیه های لازم در جهت هر چه بهتر شدن و گسترش کمی و کیفی آموزشی و فرهنگی تصریح کرد: تجهیز و تکمیل نمودن کتابخانه با هماهنگی مسئول کتابخانه واحد میانه، پیگیری ساختمان جدید برای کلاسهای آموزشی، تسریع در امور فارغ التحصیلان، ساماندهی بایگانی آموزشی و اداری و مالی، لیست شدن آمار عدم مراجعه، فرم حق التدریسی و حضور فعال مدیران گروه را در اولیت کاری خود قرار دهید.
دکتر جلیل اجلی در ادامه بازدید خود، در مرکز ترکمانچای ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز آموزشی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و جهاد علمی، این مجموعه دانشگاهی در اجرا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سرافراز باشد و دانشگاه آزاد اسلامی  واحد میانه را به جایگاه اصلی خود در سطح استان و کشور برسانیم.
عضو هیات علمی واحد میانه خاطر نشان کرد: وظیفه ما توسعه کمی و کیفی رشته های تحصیلی و برنامه های پژوهش محور می باشد و از دیگر برنامه های حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، افزایش دانشجو به تعداد 500 نفر و رشته های تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خواهد بود.
معاون آموزشی واحد میانه در پایان بر انجام امورات ایجاد رشته های تحصیلی جدید در رقابت با دانشگاه پیام نور ترکمانچای ، شرکت در جلسات شورای آموزشی دانشگاه، راه اندازی دفتر نظارت و ارزیابی، افزایش تعداد کتاب های آموزشی و درسی و … تاکید کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *