معاون وزیر راه از اجرایی شدن دو پروژه راه سازی در شهرستان میانه خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه های روستایی بخش کندوان از اجرایی شدن راه های روستایی آرموداق به نیر و گنجگاه به کوثر خبر داد.

میر شفیع با اشاره به آسفالت بالای 50 کیلومتر از  راه های  روستایی شهرستان میانه در نیمه اول سال جاری، افزود: زیرسازی پروژه گنجگاه به کوثر به دلیل تردد خودروهای سنگین باید با کیفیت مطلوبی اجرا شود.

وی از سریع در روند پروژه آرموداق و به نتیجه رسیدن آن در سال 94 خبر داد و اظهار داشت:ابلاغ اعتبار این طرح در اولین فرصت انجام و بعد از  آن به  مناقصه گذاشته می شود تا عملیات زیرسازی آن شروع و کار به مرحله اجرا برسد.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی پیمان سپاری این پروزه ها به افراد بومی به منظور  زیرسازی را به لحاظ اقتصادی به نفع شهرستان عنوان کرد و افزود: کارخانه آسفالت نزدیک به شهرستان نیز برای کاهش فاصله حمل و هزینه قرارداد موثر است و کل قیر مورد نیاز پروژه را که حداقل هزارتن قیر برآورد می شود از وزارت تامین خواهیم کرد.

میرشفیع با بیان اینکه مسیر میانه – نیر به طول 20 کیلومتر نیازمند زیرسازی و آسفالت است، گفت: 12 کیلومتر از مسیر در میانه و 8 کیلومتر در اردبیل واقع شده و برای اجرای آن از اردبیل و شهرستان میانه اعتبار گذاشته شده و در سال آتی نیز متناسب با قانون بودجه به تامین اعتبار لازم کمک خواهیم کرد تا کار به نتیجه برسد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *