آغاز میتینگ سیاسی شهرستان میانه در قالب بفرمایید شام !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز فعالیت گروه های سیاسی و جناح بندی و یار گیری ها، نه تنها بصورت چراخ خاموش بلکه آشکارا و با استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد، رسانه ها، محافل سیاسی غیررسمی و حتی دورهم نشینی ها شبانه و برپایی ضیافت های ناهار و شام به هر بهانه کوچکی، آغاز شده است.

بی شک و به طور معمول در این میان رسانه هایی که به نوعی استقلال طلبانه در پی انعکاس مسائل و مشکلات مردم و پرداختن به حقایق فضای رسانه ای و زیر نظر گرفتن عملکرد مسئولین هستند،  مورد قهر و غضب بانیان جلسات مذکور وحمایت کنندگان آن قرار خواهند گرفت.

نکته قبل توجه در این شطرنج سیاسی، کیش و مات شدن افراد خدمت گذار ملت با برچسب خوردن سیاسی گری و یا طرفداری از حزب و گروه خاص رقم خورده و در نهایت این ژست انتخاباتی افراد هم جناح است که در پستو نگه داشته می شود.

بازگشت به عرصه سیاسی افراد با بروز برخی رفتارها در حالی رقم می خورد که به واقع نمی توان معنایی جز انتخاباتی بودن برای آن انتخاب کرد. پیش از این، کمتر کسی فکر می‌کرد سیاسیون شهرستان میانه که بیشتر آنان بر منصب خدمت تکیه زده و سودای انتخابات را در سر می پرورانند، دورخیز خویش برای مجلس را اینگونه آغاز نمایند و علی القاعده  بهانه گیری های اخیر مسئولین در دعوت نشدن به مراسمات افتتاح در این گونه مواقع رنگ باخته و این حرکت زود هنگام قطار انتخاباتی این اشخاص ناشی از عدم درک و بی توجهی به مشکلات و توقعات مردم در سطح جامعه است .

برخی از نامزدهای احتمالی از هم اکنون با غبارآلود کردن فضا علاوه بر بهره گیری از حمایت های همه جانبه مسئولین و رسانه ها محوریت وحدت و همدلی و همچنین عملکرد سایر مسئولین غایب در این جلسات را زیر سوال برده و با  فعالیت‌های نسنجیده و مشاوره فکری غلط اطرافیان، نُقل محافل سیاسی و جمع های خصوصی خود می نمایند .

در حالی که شبح بیکاری  و مشکلات ازدواج و اشتغال جوان ها بر سطح جامعه سایه افکنده است، همچنان  برخی از رسانه ها در بازگو کردن آنها، روزه سکوت گرفته اند.

به هر حال روزگاری است که باید چشم ها را شست جور دیگر باید دید. بایستی در واقعیت عملیاتی تیترهای درشت رسانه ها شک کرد. بایستی خدمتگزاران بی ادعای واقعی را از کسانی که روزانه در رسانه ها بوق و کرنا می شوند تمیز داد چرا که کار برای رضای خدا و خدمت به خلق الله با وعده های آن چنانی و خریدن صفحات روزنامه ها و سایت ها نسبتی ندارد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۱۲ نظر

  1. واقعا مطالب خوبی بود … واقعا یعنی چی عده ای مردم را …. فرض کردن … بخدا قسم اینا همش فیلمه  واسه انتخاباته 

  2. حالا کجای کاره تماشا کنید از این به بعد را این تازه  اولشه ا…

  3. به نظر من مطلب خوبیه … رسانه ها نباید فضای دیده شدن و تربیون تبلیغاتی کاندیها را فراهم کنند که متاسفانه این اتفاق توسط عده ای داره رغم میخوره … واقعا فرا دور هم جمع شدن اصحاب رسانه که کار شایسته ای است موضوع دوم  غیر قابل قوبل است.. با تشکر 

  4. وای خدا … متاسفم برای مسوولینی که از الان به فکر انتخاباتن …. مسوولین ارشد شهرستان چرا بی تفاوت رد میشن از کنار این موضوعات ؟

  5. بابا جمع کنن کاسه کوزه شون رفتن چند فک فامیل… دور هم جمع کردن اسمشو گذاشتن اصحاب رسانه… واقعا خنده داره

  6. کنترل از راه دور

    بعضیا نشتن خونه مثل کنترل از راه دور دارن سیاست شعر رو به بازی میگیرن .

  7. محمد رضا

    مراسم پردیسان رو میگید ؟

  8. ای کاش این گونه مطلب ها ادامه دار باشه . زمان انتخابات رسانه ها بی طرفیشون از بین میره . امیدوارم شما همچنان به کار اطلاع رسانی خودتون ادامه بدید .

  9. وقتی اکثر مسئولای بلند پایه دولت به اصطلاح تدبیر و امید مشغول سیاسی کاری هستن و اصلا به فکر مردم نیستن از مسئولای شهر کوچیکی مثل میانه انتظاری بیشتر از این نمیره اون از دهه فجر که یه پروژه درست و حسابی افتتاح نشد (اصلا پرزژه ای وجود نداشت که بخواد افتتاح شه ساختمون آتش نشانی رو رنگ زدن دوباره افتتاح کردن!!!) این از وضعیت ازدواج و اشتغال جوونای شهرمون و… تا ما  مردم از خواب بیدار نشیم و معیارهای رای دادنامونو از جناح بندی های مزخرف سیاسی خارج نکنیم و معیارامون تعهد و تخصص و صداقت و پشتکار و ایمان افراد نباشه وضعیت همینه. راستی یه سوال با هزینه این جور مراسمای بی فایده شکم چن تا از بچه های گرسنه شهرمون تو مناطق محروم رو میشه سیر کرد!؟

  10. منتقد فرمانبردار از هیچ کس

    اره شنیدم کاندیدا های احتمالی انتخابات رفتن پشت تریبون و … چرا اینگونه فضا ها  از الان در حال شکل گیری هستش ؟ مسوولان خواب تشریف دارن برن به مشکلات مردم رسیدگی کنن …

  11. مراسم پردیسان برجک خیلی ها رو داغون کرده !!!!

    لطفا نظرمو سانسورنکن و منتشر کن مدیرمسئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *